کبری بخشی زاده برج
                آخرین بهروزرسانی
۱۶ مهر ۱۴۰۴
فعالیتها
- 
                                        رابطه بازی وارسازی،درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان 
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی رابطه بین انتظارات رضایت و قصد تکرار استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک سپه
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید آنلاین مصرف کننده ایرانی، بر اساس مدل رفتار برنتمه ریزی شده 
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیک بر پذیرش بانکداری موبایل
-استاد راهنما
 - 
                                        مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام رسان های داخلی با پیام رسان های خارجی
-استاد راهنما
 - 
                                        عوامل موثر برپذیرش شهر هوشمند
-استاد راهنما
 - 
                                        نگاشت نقشه ذهنی بانوان نسبت به مد ایرانی اسلامی با استفاده از روش استخراج استعاره با تمرکز بر سبک پوشش
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه ی استراتژی قیمت گذاری پویا و ترمیم رضایت مشتری با میانجی گری عدالت اداراک شده در پلتفرم های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ)
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده با تبلیغات توصیه ای الکترونیکی (مورد مطالعه فروشگاه رفاه) 
-استاد راهنما
 - 
                                        هم آفرینی ارزش مشتری در اقتصاد مشارکتی نقش حمایت اجتماعی، ادراکات اخلاقی مشتریان و کیفیت روابط 
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی عوامل موثر بر توسعه قابلیت های تجارت الکترونیک در تجارت بنگاه به بنگاه ( مورد مطالعه شرکت های صادر کننده خرمای ایران) 
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر سبک تفکر منطقی - تجربی بر اثربخشی تبلیغات فروش BOGOF و Mup
-استاد راهنما
 - 
                                        تاکتیک های نفوذ فروشنده و تصمیم خرید نماینده خرید  با بررسی نقش اعتماد و جهت گیری تمرکز تنظیمی
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و هم آفرینی ارزش بر رفتار تعاملی مشتری ( مورد مطالعه  سامانه ی آنلاین خدمات بیمه ملت
-استاد راهنما
 - 
                                        " بررسی جهت گیری بازارصادراتی،قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی با توجه به نقش عوامل خارجی و اثربخشی بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی"
-استاد راهنما
 - 
                                        نقشه ذهنی خریداران انلاین در دوران پسا کرونا
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیریکپارچگی خدمات در خرده فروشی همه کاناله  برتجربه، توانمندسازی و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
-استاد راهنما
 - 
                                        شناسایی و اولویت بندی مدل های درامدی کسب و کارهای نوپا در حوزه فن آوری مالی در ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        عوامل موثر بر نگرش نسبت به توصیه وبلاگ نویسان زیبایی
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیرویژگی های منوی رستوران های انلاین برقصد خرید مصرف کنندگان درطی بیماری کرونا
-استاد راهنما
 - 
                                        به دلیل خطای سیستمی برای ثبت مرخصی فعالیت پژوهشی سوری ثبت شده است
-استاد راهنما
 - 
                                        عوامل موثر بر ایجاد و سرایت دلبستگی نسبت به تاثیرگذاران در رسانه های اجتماعی
-استاد راهنما
 - 
                                        ذالذرل 
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیرارزش های کارکردی و لذت جویانه خرید بردرگیر ی مشتری در فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر تهران باتوجه به نقش میانجی عشق به برند
-استاد راهنما
 - 
                                        شناسایی و بررسی عوامل موثر برپذیرش فناوری بلاک چین   "
-استاد راهنما
 - 
                                        شناسایی عوامل موثربر تجربه مشتریان از اقامتگاه های خصوصی و مردمی ( مورد مطالعه: وبسایت رزرواسیون آنلاین جاجیگا
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر عناصر بازی وارسازی در برنامه های کاربردی برند بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق سازه های واسطه ای لذت درک شده،ارزش لذت بخش و تعامل اجتماعی(مورد مطالعه کاربران دیجی کالا)
-استاد راهنما
 - 
                                        عوامل موثر بر تجربه گردشگران خارجی اقامت کننده در هتل های سنتی (مور مطالعه هتل های سنتی استانبول  و اصفهان )
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر میراث برند بر قدرت برند با توجه به نقش میانجی ارزش های برند و ادراک کلی از برند لوکس (مورد مطالعه: شرکت نوین چرم)
-استاد راهنما
 - 
                                        روایت پژوهی نقش جوامع دور از وطن در توسعه بازار آزادکاری در ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        عوامل موثر بر قصد خرید گروهی آنلاین
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی نقش رسانه های اجتماعی در تعامل  و فرایند های اطلاعاتی مدیریت ارتباط بامشتری مورد مطالعه شعب بانک سرمایه
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر نوستالوژی برند بر اعتبار برند ،دلبستگی به برند ،ارزش ویژه برند و قصد خرید برند 
-استاد راهنما
 - 
                                        پیامدهای برند خودابرازگر درونی و اجتماعی در رسانه های اجتماعی
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر مزایای جستجوی آنلاین و خرید آفلاین بر رفتار وب رومینگ با توجه به متغییرهای ارزش درک شده و ریسک درک شده آنلاین
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر افشاء تبلیغات بر تمایلات رفتاری مصرف کننده در رسانه های اجتماعی
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر تجربه مشتری و سازگاری بین کانال  بر وفاداری به برند در خرده فروشی همه کانال با توجه به نقش تعدیل گری انگیزه وب رومینگ و انگیزه شورومینگ
-استاد راهنما
 - 
                                        اثر ویژگی های مصرف کننده بر خرید تکانشی پوشاک آنلاین و پیامد آن بر ارزش ادراک شده
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر واقعیت افزوده (AR) بر قصد خرید لوازم خانگی: نقش  میانجی کنترل رفتاری و کنترل شناختی
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی تاثیر رفتار مصرف پایدار بر قصد خرید آگاهانه زیست محیطی با میانجی گری عشق به طبیعت
-استاد راهنما
 - 
                                        بررسی مولفه ها و ابعاد تاثیر گذار هوش مصنوعی در مدیریت بازاریابی
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر جهانشهرگرایی و قوم مداری بر قصد خرید از برند های خارجی خودرو : نقش میانجی قضاوت محصول وارداتی (مطالعه موردی: خودروهای کره ای)
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر اعتبار تاثیر گذاران، پیام و رسانه بر تمایل به خرید تکانشی با بررسی نقش تعدیل گر دانش اقناعی و  نقش سواد تبلیغاتی در صنعت نشر
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر کشور مبدا و تبلیغات توصیه ای بر قصد خرید مشتری در صنعت تجهیزات پزشکی با توجه به نقش میانجی تصویر برند و نگرش به برند
-استاد راهنما
 - 
                                        مطالعه اثرگذاری 
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر نشانه های محیطی بر قصد خرید پذیرش یا اجتناب مصرف کنندگان در وب سایت های تجارت اجتماعی
-استاد مشاور
 - 
                                        نقش سرمایه اجتماعی در اثرگذاری استفاده از رسانه های اجتماعی در کار بر التزام شغلی و هویت یابی سازمانی 
-استاد مشاور
 - 
                                        اثر محرک های منظر خدمات بر رضایت و وفاداری مشتری با توجه به نقش تعدیل کننده انگیزه های خرید و درگیری 
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی رابطه ادراک جوانان از ویژگی های روانشناختی اینفلوئنسرها و قصد خرید پوشاک آنها در تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام 
-استاد مشاور
 - 
                                        تبیین عصب روان شناختی رفتار انحرافی کارکنان
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه قابلیت های رسانه اجتماعی و نوآوری باز با تعدیل گری استراتژی کسب وکار
-استاد مشاور
 - 
                                        ارزیابی نقش اگاهی از برند، تصور برند و پاسخ مشتری در تایرگذاری فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری برند
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی رابطه بین رویکرد تقدیم هدیه با مزایای ادراک شده جستجوی آنلاین
-استاد مشاور
 - 
                                        شناسایی ترجیحات مشتریان درخرید بلیط هواپیما با در نظر گرفتن ویژگی های جمعیت شناختی مورد مطالعه: پلتفرم سفر مارکت
-استاد مشاور
 - 
                                        تجربه ماندگار گردشگری از طریق بازی وارسازی، مورد مطالعه: مجموعه سعدآباد 
-استاد مشاور
 - 
                                        شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین نوجونان در شهر اصفهان 
-استاد مشاور
 - 
                                        نقش نظریه ی منطق چیرگی خدمات در تاثیر ابعاد فرهنگی فردی در درگیری مصرف کننده در جوامع برخط برند، قصد خرید و وفاداری
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر فعالیت های بازایابی رسانه اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد خرید و قصد مشارکت با نقش میانجی کیفیت رابطه و اعتماد مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد مشاور
 - 
                                        نقش تعدیل کننده تجربه تجارت الکرونیک درتاثیرخریدانلاین بررضایت و وفاداری مشتری مورد مطالعه دیجی کالا
-استاد مشاور
 - 
                                        الگوی بازاریابی جوامع دور از وطن برندهای ایرانی
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیرادراک جهت گیری حفظ مشتری برقصد حمایت بانقش تعدیل گری اگاهی سبز مورد مطلعه برند کشمون
-استاد مشاور
 - 
                                        الگوی دیجیتال برندینگ در صنعت بانکداری(مورد مطالعه:بانک پارسیان)
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه تایید اینفلوءنسرهای اینستاگرام و قصد خرید با تعدیل گری نیاز به تعلق و میانجی گری تعاملات فرا اجتماعی
-استاد مشاور
 - 
                                        مدل مسئولیت اجتماعی در کسب و کارهای پلت فرمی
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی موانع مقاومت فعال و غیرفعال در پذیرش اقتصاد اشتراکی
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیک نوشتاری و غیرنوشتاری بر قصد خرید(مورد مطالعه فروشگاه های کتاب الکترونیک)
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی فرهنگ پذیری بر رفتار مصرف کنندگان مهاجر با نقش میانجی رسانه های اجتماعی و تعدیلگری جهان وطنی
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط ( مورد مطالعه: صنعت گردشگری)
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر سیاست های ارسال رایگان بر تمایل خریداران اینترنتی به پرداخت هزینه ارسال در خرده فروشی های آنلاین
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیرتخفیفات بر قصد خرید مشتریان در فروشگاه های آنلاین با توجه به متغیر های تعدیل گر و میانجی شهرت برند و تصویر برند (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین افق کوروش"اکالا")
-استاد مشاور
 - 
                                        مدلی برای هم آفرینی اعتماد در صنعت بانکداری
-استاد مشاور
 - 
                                        شناسایی ابعاد تبلیغات توصیه ای الکترونیکی و تاثیر آن بر قصد خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه: اینستاگرام ) 
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر استراتژی های تبلیغاتی جشنواره خرید آنلاین بر قصد مشارکت مصرف کننده با میانجیگری نگرش نسبت به تبلیغات
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر ارزیابی شناختی و واکنش عاطفی بر نگرش به برند و قصد خرید در تبلیغات داسنان سرایانه با نقش میانجی نگرش به تبلیغات طنز، دراماتیک و الهام بخش
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر اعتماد بر قصد خرید از طریق خرده فروشی همه کاناله( مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش)
-استاد مشاور
 - 
                                        شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی فناوری بلاکچین بر عملیات بندری در حوزه حمل و نفل بین المللی
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر توانش فناوری اطلاعات بر وفاداری دیجیتال و قصد خرید مشتریان با میانجی گری ادراک مصرف کننده مبتنی بر تجارت الکترونیک زنده (مورد مطالعه: پلتفرم دیجی کالا)
-استاد مشاور
 - 
                                        سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی دیجیتال خدمات بانکداری به بنگاه های کوچک و متوسط(SMEs)
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه برند سازی داخلی و تعهد استراتژیک با تعدیل گری درک استراتژیک ( مورد مطالعه صنعت بانکداری
-استاد مشاور
 - 
                                        تأثیر ارزش های سودمندگرایانه و لذت جویانه بر سودمندی درک شده تبلیغات توصیه ای الکترونیکی و رزرو آنلاین در ایران
-استاد مشاور
 - 
                                        ارائه چارچوبی برا ی بررسی نقش جهان وطنی مصرف کننده در شکل دادن به رفتارها ی مصرف در محیط ها ی آنلاین و آفلاین
-استاد مشاور
 - 
                                        ارزیابی اهمیت کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی اثر تلنگرهای دیجیتال بر انتخاب مصرف کننده مواد غذایی سالم در خرده فروشی های آنلاین
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر بهود تجربه مشتری در بازاریابی شبکه های اجتماعی با نقش میانجی واقعیت افزوده، چت بات ها و انفلوئنسرهای مجازی:مطالعه ای بر نسل جوان ایران
-استاد مشاور
 - 
                                        مدلی برای برندسازی گردشگران ایران
-استاد داور
 - 
                                        تحلیل استراتژی های توسعه منابع انسانی در صنعت بانکداری مبتنی بر رویکرد گفتمان کاوی انتقادی 
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر اعتبار پیام بر روی اعتماد مصرف کننده درباره ی محتوای برند در اینستاگرام توسط تاثیرگذاران 
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر فعالیتهای بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی پاسخ مشتریان( مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد)
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر ادراک از فعالیت برند در رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مشتری محور با نقش میانجی تجربه برند و منافع محیط مجازی برای مصرف کننده (مورد مطالعه صنعت پوشاک)
-استاد داور
 - 
                                        رابطه سبک تصمیم گیری مصرف کننده و قصد خرید با توجه به نقش میانجی رضایت، وضعیت برند و گرایش به برند( مورد مطالعه  نایک) 
-استاد داور
 - 
                                        رابطه قدرت به ستوه آوری کودکان در تصمیم گیری خرید خانواده(مورد مطالعه: رستوران های رباتیک شهر تهران)
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر خدمات کانسیرژ (خدمات ویژه) بر درگیری مشتری (مورد مطالعه: هتل های ۴و ۵ ستاره تهران)
-استاد داور
 - 
                                        ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در شرکت های بیمه
-استاد داور
 - 
                                        اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در بهبود گردشگری بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر
-استاد داور
 - 
                                        بررسی تاثیر هم آفرینی ارزش و پذیرش تکنولوژی بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیکی
-استاد داور
 - 
                                        تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک بروفاداری مشتری بانقش میانجی تجربه نعامل و رضایت مشتریان بانک
-استاد داور
 - 
                                        تاثیربازاریابی رسانه های اجتماعی برنگرش مشتریان رستورانهای زنجیره ای
-استاد داور
 - 
                                        نقش کیفیت وب سایت بروفاداری مشتریان ازطریق اعتماد و نگرش به وب سایت و رضایت(مورد مطالعه:مشتریان دیجی کالا)
-استاد داور
 - 
                                        مدل موفقیت بومگردی: پیشایندها و پسایندها
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر تجربه برند بروفاداری مشتری مورد مطالعه : لوازم خانگی اسنوا
-استاد داور
 - 
                                        عوامل روانشناختی تاثیرگذاربرتصمیم خرید مصرف کننده بامیانجی گری قصدخرید و نقش تعدیل گری جنسیت و سن درشرایط همه گیری بیماری کرونا
-استاد داور
 - 
                                        مدل مشارکت مصرف کننده در پلتفرم های مبتنی بر اقتصاد اشتراکی( مورد مطالعه: حمل و نقل درون شهری)
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر درگیری ذهنی مشتری با مد برقصدخرید با در نظر گرفتن نقش میانجی قابل اعتماد بودن پیام، ریسک درک شده و نگرش نسبت به محصول توصیه شده توسط اینفلوئنسر
-استاد داور
 - 
                                        الگو توسعه بازار بی تو بی کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران: مورد مطالعه صنعت ساختمان
-استاد داور
 - 
                                        پیامدهای بازاریابی استفاده از رایحه در محیط ارائه خدمات (مورد مطالعه:شرکت بیمه منتخب)
-استاد داور
 - 
                                        عوامل موثر بر رفتار خرید سبز با توجه به نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتار ادراک شده و نگرش(مورد مطالعه:صنعت پوشاک)
-استاد داور
 - 
                                        وضعیت بازاریابی غذاهای سنتی ایران در وبسایت های دفاتر خدمات مسافرتی: مورد مطالعه جامعه تورگردانان ایران
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر سهولت خط مشی های بازگشت کالا در یک فروشگاه آنلاین بر قصد خرید مجدد مشتریان ( با نقش تعدیلگری خوشنامی فروشگاه)
-استاد داور
 - 
                                        ویژگی های عکس های تبلیغاتی از منظر بازاریابان گردشگری: مورد مطالعه دفاتر عضو جامعه تورگردانان ایران
-استاد داور
 - 
                                        الگوی برندسازی داخلی در کسب و کارهای دیجیتال،مورد مطالعه: شرکت های تجارت الکترونیک
-استاد داور
 
