
ساغر ابراهیمی
تاثیر توانش فناوری اطلاعات بر وفاداری دیجیتال و قصد خرید مشتریان با میانجی گری ادراک مصرف کننده مبتنی بر تجارت الکترونیک زنده (مورد مطالعه: پلتفرم دیجی کالا)
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- ساعت دفاع
- چکیده
-
بررسی تاثیر راهنمایی خرید بر اعتماد در پلتفرم دیجی کالا. بررسی تاثیر حضور فعال بر اعتماد در پلتفرم دیجی کالا. بررسی تاثیر تعامل اجتماعی بر اعتماد در پلتفرم دیجی کالا. بررسی تاثیر تعامل اجتماعی بر حضور در پلتفرم دیجی کالا. بررسی تاثیر اعتماد بر قصد خرید مصرف کننده در پلتفرم دیجی کالا. بررسی تاثیر حضور بر قصد خرید مصرف کننده در پلتفرم دیجی کالا. بررسی تاثیر قصد خرید مصرف کننده بر وفاداری الکترونیک در پلتفرم دیجی کالا. بررسی تاثیر توانش فناوری اطلاعات بر وفاداری الکترونیکی در پلتفرم دیجی کالا .
- Abstract
-
Investigating the effect of guidance shopping on trust in the DigiKala platform. Investigating the effect of triggered attending on trust in the Digikala platform. Investigating the impact of social interaction on trust in the DigiKala platform. Investigating the effect of social interaction on the presence on the digital kala platform. Investigating the effect of trust on the consumer's purchase intention on the DigiKala platform. Investigating the effect of presence on the consumer's purchase intention on the Digikala platform. Investigating the effect of consumers purchase intention on e-loyalty in DigiKala platform. Investigating the impact of IT affordance on e-loyalty in the DigiKala platform