جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۲۲ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
اثرات تبلیغات محتواساز برخط (استریم مارکتینگ)برقصد خرید مصرف کنندگان با میانجی گری اثر لنگر اندازی و نقش تعدیل گر برند محصول (مورد مطالعه: استریم مارکتینگ در دیجی کالا)امیرحسین رمضانپورپشتیریوحید ناصحی فرمهدی حقیقی کفاش۱۷ تیر ۱۴۰۴
الگوی ادراک مشتریان در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)مهسا علی مرادیسید رضا جلال زادهوحید ناصحی فر۱۰ تیر ۱۴۰۴
عوامل موثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان پوشاک از خرید انلاین به خرید افلاینمتین اسعدی همدانیمحمود محمدیان محمودی تباروحید ناصحی فر۲۵ خرداد ۱۴۰۴
اثرگذاری تبلیغات پخش کنندگان زنده بر قصد خرید مشتریان خودرو با توجه به نقش میانجی نگرش و اعتماد و نقش تعدیلگری نوع برند (مورد مطالعه: صنعت خودروسازی(تنظیم نشده)
تاثیر برند کارفرمایی بر تعهد کارکنان بانقش میانجی مشارکت کارکنان (مورد مطالعه: اداره امور اقتصادی و دارایی)(تنظیم نشده)
تاثیر دانش مهارت و تمایل مشتری بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی هم آفرینی ارزشی، درگیری با برند و رضایت از برند(تنظیم نشده)
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده با نقش میانجی ارزش برند (مطالعه موردی شرکت تپسی ایران)(تنظیم نشده)
تاثیر شخصی سازی ربات های خدماتی و رفتار شهروندی مشتریان: نقش تعدیل گر انسان گونه سازی و آمادگی فناوری(تنظیم نشده)
تاثیر ویژگی های مصرف کننده و ارائه محصول بر خرید ناگهانی پوشاک به صورت آنلاینالناز مجیدیوحید ناصحی فرسعید صحت(تنظیم نشده)
تاثیر روان شناختی بازاریابی مزاحم بر رفتار مصرف کنندهمحمدامیر مومنوحید ناصحی فرمحمود محمدیان محمودی تبار(تنظیم نشده)