جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۴۲ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
اثرات تبلیغات محتواساز برخط (استریم مارکتینگ)برقصد خرید مصرف کنندگان با میانجی گری اثر لنگر اندازی و نقش تعدیل گر برند محصول (مورد مطالعه: استریم مارکتینگ در دیجی کالا)امیرحسین رمضانپورپشتیریوحید ناصحی فرمهدی حقیقی کفاش۱۷ تیر ۱۴۰۴
الگوی ادراک مشتریان در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)مهسا علی مرادیسید رضا جلال زادهوحید ناصحی فر۱۰ تیر ۱۴۰۴
عوامل موثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان پوشاک از خرید انلاین به خرید افلاینمتین اسعدی همدانیمحمود محمدیان محمودی تباروحید ناصحی فر۲۵ خرداد ۱۴۰۴
عوامل موثر بر ارزیابی های برند با توجه به نقش میانجی مشارکت کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی در توفان های آتش انلاینمهدی فراهانیزهره دهدشتی شاهرخمحمود محمدیان محمودی تباروحید ناصحی فر۳۰ بهمن ۱۴۰۲
تاثیر تجربه مشتری برتبلیغات توصیه ای وقصد خرید با اثر میانجی اصالت برند و عشق به برند(مورد مطالعه مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)زهرا گیلانیهازهره دهدشتی شاهرخ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
دسته بندی برندها بر مبنای کهن الگوها از دیدگاه مصرف کنندگان ایرانینازنین کاتبیمحمود محمدیان محمودی تبارزهره دهدشتی شاهرخمحمدرضا کریمی علویجه۳۰ شهریور ۱۴۰۱
بررسی رابطه میان بازاریابی اینفلوئنسری و رفتار خرید مصرف کنندگان در صنعت بیمه بر بستر پلتفرم شبکه اجتماعی اینستاگراممهرداد شیریوحید ناصحی فرمحمدصالح ترکستانیمحمود محمدیان محمودی تبار۳۰ شهریور ۱۴۰۱
رابطه سبک تصمیم گیری مصرف کننده و قصد خرید با توجه به نقش میانجی رضایت، وضعیت برند و گرایش به برند( مورد مطالعه نایک) بهاره ترابیوحید ناصحی فرمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برج۳۰ شهریور ۱۴۰۱
تاثیر تبلیغات توصیه ای برقصد خرید با توجه به متغییر میانجی تصویر برند(مورد مطالعه مشتریان فروشگاه اسنپ مارکت)آنوشا تجزیه چیوحید ناصحی فرزهره دهدشتی شاهرخمحمدرضا کریمی علویجه۳۰ بهمن ۱۴۰۰
تاثیر درگیری مشتری برقصد بازدید مجدد از سایت با توجه به نقش میانجی خلق ارزش مشتری و محرک های ارزش ویژه مشتری(مورد مطالعه دیجی کالا)سیدمحمدرضا موسویوحید ناصحی فرزهره دهدشتی شاهرخ۱۷ بهمن ۱۴۰۰