محمدصالح ترکستانی
فعالیتها
-
تاثیر نشانه های محیطی بر قصد خرید پذیرش یا اجتناب مصرف کنندگان در وب سایت های تجارت اجتماعی
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه ادراک جوانان از ویژگی های روانشناختی اینفلوئنسرها و قصد خرید پوشاک آنها در تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام
-استاد راهنما
-
تاثیر فعالیتهای بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی پاسخ مشتریان( مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد)
-استاد راهنما
-
ارزیابی نقش اگاهی از برند، تصور برند و پاسخ مشتری در تایرگذاری فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری برند
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه بین رویکرد تقدیم هدیه با مزایای ادراک شده جستجوی آنلاین
-استاد راهنما
-
بررسی و مقایسه تاثیر تائید محصولات سلبریتی ها و اینفلوئنسرها در اثربخشی تبلیغات
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه بین سازه های ارتباطی مصرف کننده و وب سایت با نگرش و اثربخشی تبلیغات توصیه ای الکترونیکی (مورد مطالعه وب سایت لست سکند)
-استاد راهنما
-
بررسی رفتار مبتکرانه مصرف کننده بر تبلیغات شفاهی با نقش میانجی خودتاییدی و خود توانمندسازی
-استاد راهنما
-
تاثیر خدمات پس از فروش آنلاین بر قصد خرید مجدد و وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه فروش آنلاین بیمه
-استاد راهنما
-
تاثیر ویژگی های توصیه گر و غیرتوصیه گر وبسایت بر رفتار خرید آنلاین مصرف کنندگان از دیدگاه نیاز در ایران
-استاد راهنما
-
تاثیر درک نقشه سفر مشتری آنلاین توسط گوگل آنالیتیکس بر عملکرد فروش ( مطالعه موردی وب سایت موسسه مرتا)
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین
-استاد راهنما
-
تجزیه و تحلیل سفرهای خرید مشتریان بر اساس داده های دیجیتال جهت بهبود تجربه خرید مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی موتن رو
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه میان بازاریابی اینفلوئنسری و رفتار خرید مصرف کنندگان در صنعت بیمه بر بستر پلتفرم شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد راهنما
-
مدل مدیریت محتوای دیجیتال جهت ارتقای سطح درگیری دیجیتال کاربران فضای مجازی
-استاد راهنما
-
ارائه مدل مشارکت مشتری در بازاریابی شبکه های اجتماعی (این عنوان برای رفع خطای سیستم نوشته شده و هنوز تصویب نشده است)تاریخ تصویب واقعی نیست
-استاد راهنما
-
شناسایی و طبقه بندی مولفه های گیمیفیکیشن در اپلیکیشن های بانکی مورد مطالعه: اپلیکیشن همراه بام ملی
-استاد راهنما
-
الگوی بازاریابی جوامع دور از وطن برندهای ایرانی
-استاد راهنما
-
رابطه تایید اینفلوءنسرهای اینستاگرام و قصد خرید با تعدیل گری نیاز به تعلق و میانجی گری تعاملات فرا اجتماعی
-استاد راهنما
-
بررسی موانع مقاومت فعال و غیرفعال در پذیرش اقتصاد اشتراکی
-استاد راهنما
-
بررسی فرهنگ پذیری بر رفتار مصرف کنندگان مهاجر با نقش میانجی رسانه های اجتماعی و تعدیلگری جهان وطنی
-استاد راهنما
-
تاثیر سیاست های ارسال رایگان بر تمایل خریداران اینترنتی به پرداخت هزینه ارسال در خرده فروشی های آنلاین
-استاد راهنما
-
تاثیر توانش فناوری اطلاعات بر وفاداری دیجیتال و قصد خرید مشتریان با میانجی گری ادراک مصرف کننده مبتنی بر تجارت الکترونیک زنده (مورد مطالعه: پلتفرم دیجی کالا)
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر فرسایش نفس بر تشدید تعهد
-استاد راهنما
-
بررسی تجربیات بیماران و همراه بیماران از پذیرش در مراکز پزشکی مختلف در سایت نوبت دات آی آر با استفاده از رویکرد تحلیل احساسات(sentiment analysis)
-استاد راهنما
-
رابطه عملکرد فروشنده و حفظ مشتری با توجه به نقش میانجی رابطه خریدار و فروشنده در بازار بیمه های عمر
-استاد راهنما
-
توسعه نقشه سفر مشتری در یک وب سایت تجارت الکترونیک با استفاده از داده های فناوری ردیابی چشم و نقشه گرمایشی مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی موتن رو
-استاد راهنما
-
تاثیر ادراک مشتری از ارائه خدمات فعلی بانک و مزایای هوش مصنوعی بر پذیرش خدمات بانکداری همراه مبتنی برهوش مصنوعی
-استاد راهنما
-
رابطه عوامل بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان کالای خواب از منظر خرده فروشان
-استاد راهنما
-
مدل بازاریابی براساس ارزش (مطالعه موردی : شرکت بیمه سینا)
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده مسلمان مهاجر در کشور های غیر اسلامی
-استاد راهنما
-
نگاشت شبکه وابستگی های برند آموزشی با استفاده از روش نقشه ی مفهومی برند(BCM)
-استاد راهنما
-
شناسایی رهبران عقیده صنعت گل و گیاه در شبکه های اجتماعی
-استاد راهنما
-
الگوی شکل گیری سوگیری تائید در فرایند تصمیم گیری راهبردی صنعت بانکداری کشور
-استاد مشاور
-
بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید آنلاین مصرف کننده ایرانی، بر اساس مدل رفتار برنتمه ریزی شده
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیک بر پذیرش بانکداری موبایل
-استاد مشاور
-
رابطه قابلیت برندسازی با نوآوری ارزش با تعدیلگری قابلیت های شبکه های اجتماعی در بازار پوشاک بانوان
-استاد مشاور
-
الگوی دو سو توانی استراتژیک مزیت رقابتی و مشروعیت اجتماعی
-استاد مشاور
-
تاثیر کیفیت لجستیک خدمات مشتری بر قصد خرید دوباره از خرده فروشی های آنلاین از طریق ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری
-استاد مشاور
-
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری( در صنعت فرش دستبافت ایران)
-استاد مشاور
-
ئتدئذ
-استاد مشاور
-
چارچوب انتخاب سبک های مخاطب قراردادن مشتری ها در ابزارهای ارتباطی با توجه به کهن الگوهاو جنسیت برند
-استاد مشاور
-
راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکت های دانش بنیان
-استاد مشاور
-
مدلی برای کار عاطفی در شرکت های بیمه
-استاد مشاور
-
تاثیر غنای ویژگی های تجارت اجتماعی بر چسبندگی وبسایت ( مورد مطالعه شرکت دی جی کالا )
-استاد مشاور
-
تاثیر شبکه های اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در بانک دی
-استاد مشاور
-
ارائه مدل توسعه بازاریابی دیجیتال در شرکت های بیمه
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر هم آفرینی ارزش و پذیرش تکنولوژی بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیکی
-استاد مشاور
-
پیامدهای بازاریابی استفاده از رایحه در محیط ارائه خدمات (مورد مطالعه:شرکت بیمه منتخب)
-استاد مشاور
-
شناسایی و دسته بندی مدل های کسب و کار نوین در صنعت بیمه با توجه به تغییرات فناوری
-استاد مشاور
-
ارزیابی تجربه کاربری اپلیکیشن بانک های خصوصی در ایران بر اساس مدل UEQ
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بروفاداری به برند با توجه به نقش میانجی درگیری با برند، تصویر برند،آگاهی از برند و رضایت از برند(مورد مطالعه دیجی کالا)
-استاد مشاور
-
رابطه ظرفیت جذب دانش و چابکی سازمانی با نوآوری مدل کسب و کار با تعدیل گری اینرسی سازمانی( مورد مطالعه پارک فناوری پردیس )
-استاد مشاور
-
بررسی بیمه پذیری ریسک سایبر در ایران
-استاد مشاور
-
رابطه تجربه انلاین
-استاد مشاور
-
تاثیرابعادفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بروفاداری به برند نالینو
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی عناصر بهینه طراحی وب سایت خرده فروشی های انلاین
-استاد مشاور
-
میم های اینترنتی؛ بررسی اثر طنز هوشمندانه در بازاریابی شبکه های اجتماعی
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر سودمندی درک شده از تبلیغات توصیه ای الکترونیکی (مورد مطالعه رستوران های سفارش آنلاین)
-استاد مشاور
-
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد مبتنی بر سفر مشتری
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی دیجیتال برقصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مصرف کننده و تصویر برند و نقش تعدیلی ارزش ویژه برند
-استاد مشاور
-
تاثیر فعالیت های بازاریابی رساته های اجتماعی برقصد خرید با توجه به نقش میانجی تجربه ی یرند، اعتماد به برند و ارزش ویژه ی برند و نقش تعدیلگر منحصر به فردی ادراک شده
-استاد مشاور
-
شناسایی فرصت های صادراتی بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با استفاده از روش DSM
-استاد مشاور
-
الگوی بازاریابی برای کسب و کارهای مبتنی بر مبادلات رمزارز ها در ایران
-استاد مشاور
-
چارچوب همکاری شبکه ای از سازمان های ناهمگون در اکوسیستم خدمت برای هم آفرینی ارزش (مطالعه موردی: حمل و نقل و جابه جایی به عنوان خدمت(
-استاد مشاور
-
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیام رسان های داخلی با پیام رسان های خارجی
-استاد داور
-
بررسی تاثیر قابلیت های صادر کننده، مکانیسم های حاکمیتی و عوامل محیطی بر ارزش رابطه و وفاداری مشتری با میانجی گری کیفیت ارتباط با مشتری (ئمورد مطالعه شرکت های فرش ماشینی شهر کاشان )
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر روی وفاداری به برند با نقش میانجی حساسیت به برند، حساسیت به ارزش برند و عشق به برند
-استاد داور
-
مدل اکوسیستم کارآفرینی صنعت مهمان نوازی ( مورد مطالعه: شهرستان بندرانزلی)
-استاد داور
-
نگاشت نقشه ذهنی بانوان نسبت به مد ایرانی اسلامی با استفاده از روش استخراج استعاره با تمرکز بر سبک پوشش
-استاد داور
-
تاثیر تجربه مشتری و سازگاری بین کانال بر وفاداری به برند در خرده فروشی همه کانال با توجه به نقش تعدیل گری انگیزه وب رومینگ و انگیزه شورومینگ
-استاد داور
-
تاثیر تناسب میان برند و رویداد و درگیری با رویداد بر قصد خرید مشتریان
-استاد داور
-
رابطه میان کشور مبدا و قصد خرید مصرف کننده با توجه به نقش میانجی ارزیابی محصول، تصویر برند و ارزش ویژه برند در صنعت مواد غذایی
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با توجه به نقش میانجی اثرات اجتماعی
-استاد داور