حسن حسن لو

حسن حسن لو

عنوان پایان‌نامه

تاثیر بازاریابی دیجیتال برقصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مصرف کننده و تصویر برند و نقش تعدیلی ارزش ویژه برند



    دانشجو حسن حسن لو در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰ ، به راهنمایی زهره دهدشتی شاهرخ ، پایان نامه با عنوان "تاثیر بازاریابی دیجیتال برقصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مصرف کننده و تصویر برند و نقش تعدیلی ارزش ویژه برند" را دفاع نموده است.


    دانشجو
    حسن حسن لو
    استاد راهنما
    زهره دهدشتی شاهرخ
    استاد مشاور
    محمدصالح ترکستانی
    استاد داور
    وحید ناصحی فر
    رشته تحصیلی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    مدیریت و حسابداری
    شماره ساختمان محل ارائه
    ۴۵
    نام کلاس محل ارائه
    کلاس ۶[۲۴۶]
    شماره کلاس محل ارائه
    ۱۰۶
    تاریخ دفاع
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
    ساعت دفاع
    ۱۳:۳۰

    چکیده

      

    قصد خرید مشتری تمایل مصرف‌کننده برای خرید یک ‌محصول یا خدمت‌ ویژه از یک فروشنده است. نیت‌ خرید محصول‌ ناشی از ادراک مشتریان نسبت به عملکرد افراد یا شرکت‌های خدمات‌دهنده است. این بیانگر آن ‌است که اطمینان مصرف‌کننده به ارائه‌دهنده محصول و یا نام تجاری جلب شده است. نهایتاً آنچه که مصرف‌کننده را تبدیل به مشتری خواهد کرد قصد یا تصمیم خرید است. مصرف‌کنندگان همواره تصمیمات خرید فراوانی اخذ می‌کنند. قصد خرید از شناخت مشکل شروع شده و مراحلی از قبیل گردآوری اطلاعات و ارزیابی گزینه‌های پیش‌رو را طی می‌کند نهایتاً به تصمیم‌گیری و رفتار پس از آن ختم می‌شود.

      

    اینترنت و فناوری‌های دیجیتال به‌صورت نمایی رشد کرده‌اند و به بخشی از زندگی روزمره مردم در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. ظهور اینترنت و فناوری‌های دیجیتال، زمینه مدرنی را برای سازمان‌های تجاری فراهم کرده است تا به میلیون‌ها مشتری با قیمت ارزان با محتوای ارتقا مؤثر و سفارشی دست یابند. خدمات پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال مستقیماً در اینترنت ارائه می‌شوند و به مشتریان امکان دسترسی به فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را می‌دهد. در سال‌های اخیر استفاده از این پلتفرم‌ها در ایران افزایش چشمگیری داشته‌اند، اما هنوز جای کار بسیار دارند و از درصد کمی از ظرفیت‌های موجود در جامعه بهره برده‌اند. این پلتفرم‌ها قصد دارند بازار خود را توسعه دهند، لیکن نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند و از چه نوع تبلیغاتی استفاده کنند تا اثربخشی بیشتری داشته باشد؛ لذا ما در این پژوهش به حل این مشکل کمک خواهیم کرد.

    Abstract

    Customer purchase intention is the consumer's desire to buy a particular product or service from a seller. The intention to buy a product is caused by the perception of customers towards the performance of individuals or service companies. This indicates that the consumer's confidence has been gained in the product provider or brand. Ultimately, what will convert a consumer into a customer is the intention or decision to buy. Consumers always make many purchasing decisions. The purchase intention starts from the recognition of the problem and goes through stages such as gathering information and evaluating the options ahead, and finally ends with decision making and subsequent behavior.  The Internet and digital technologies have grown exponentially and become a part of people's daily lives around the world. The advent of the Internet and digital technologies has provided a modern platform for business organizations to reach millions of customers at low cost with effective and customized promotional content. The services of movie and series streaming platforms are offered directly on the Internet, giving customers access to movies and TV series.In recent years, the use of these platforms has increased significantly in Iran, but they still have a lot of work to do and have benefited from a small percentage of the available capacities in the society. These platforms intend to develop their market, but they don't know how to do it and what kind of advertising to use to be more effective; Therefore, we will help to solve this problem in this research.