جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱٬۷۰۱ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تاثیر ارزیابی شناختی و واکنش عاطفی بر نگرش به برند و قصد خرید در تبلیغات داسنان سرایانه با نقش میانجی نگرش به تبلیغات طنز، دراماتیک و الهام بخشسامان صفریکبری بخشی زاده برجمحمدرضا کریمی علویجه۳۱ تیر ۱۴۰۴
دسترسی به تسهیلات بانکی شرکت های صنایع منتخب در ایران: نقش ترکیب سهامداری و ابعاد شرکت هاسیدمحمدامین موسویمیثم امیریمحمدعلی دهقان دهنوی۲۹ تیر ۱۴۰۴
سرمایه گذاری بانک ها در حوزه بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد بانک ها در دوران پاندمی کووید۱۹امین ناصرخان طهرانیمیثم امیریمحمدعلی دهقان دهنوی۲۹ تیر ۱۴۰۴
آثار نکول بنگاه ها و تجدید ساختار بدهی آنها به بانک ها بر اقتصاد کلان مبتنی بر رویکرد عامل بنیانمحمدرضا علینقی ریزیمحمدعلی دهقان دهنویمیثم امیری۲۹ تیر ۱۴۰۴
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت جذب سرمایه در فرآیند ارائه آسانسوری کارآفرینانکیاناسادات درویانمحسن مطیعیسید علیرضا هاشمی نکو۲۵ تیر ۱۴۰۴
تاثیر ادراک کارکنان از کیفیت خدمات عمومی بر مشارکت شغلی و تعهد عاطفی آن ها در سازمانراحله عنبریوجه الله قربانی زادهمیر علی سید نقوی۲۳ تیر ۱۴۰۴
تبیین عناصر مطلوب خوراک ایرانی از نظر گردشگران چینیسیده پریا عظیم زاده موسویفاطمه سالار وندیانمهدی کروبی۲۲ تیر ۱۴۰۴
عوامل موثر بر اشاعه فناوری هوش مصنوعی در صنعت بانکداری ایران(مورد مطالعه: بانک پارسیان)سبا نصیریسیدرضا سلامیمحمد نقی زاده۱۸ تیر ۱۴۰۴
تاثیر استراتژی های مدیریت منابع انسانی بر متغیرهای حکمرانی خوب با میانجی گری پذیرش فناوریمائده کرمیانحبیب رودسازوجه الله قربانی زاده۱۷ تیر ۱۴۰۴
اثرات تبلیغات محتواساز برخط (استریم مارکتینگ)برقصد خرید مصرف کنندگان با میانجی گری اثر لنگر اندازی و نقش تعدیل گر برند محصول (مورد مطالعه: استریم مارکتینگ در دیجی کالا)امیرحسین رمضانپورپشتیریوحید ناصحی فرمهدی حقیقی کفاش۱۷ تیر ۱۴۰۴