شهرام خلیل نژاد
فعالیتها
-
موانع و چلشهای پیاده سازی بانکداری باز در صنعت بانکداری ایران
-استاد راهنما
-
رابطه رهبری استراتژیک با تاب آوری استراتژیک با میانجی گری دو سو توانی استراتژیک
-استاد راهنما
-
رابطه رهبری تحول ارین با نواوری باز با تعذیل گری قابلیت شبکه سازی
-استاد راهنما
-
رابطه قابلیت برندسازی با نوآوری ارزش با تعدیلگری قابلیت های شبکه های اجتماعی در بازار پوشاک بانوان
-استاد راهنما
-
تاثیر قابلیت فناورانه بر استراتژی باز با میانجی گری قابلیت شبکه سازی در صنعت بیمه ایران
-استاد راهنما
-
رابطه ی قابلیت اتحاد با عملکرد نوآوری با تعدیلگری قابلیت مدیریت دانش
-استاد راهنما
-
رابطه مسؤلیت اجتماعی شرکت و تسهیم دانش با میانجی گری قراردادهای روان شناختی در گروه صنعتی مپنا
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای جهت گیری های استراتژیک شرکت های برتر ایرانی از منظر مدیریت تونع
-استاد راهنما
-
عوامل کلیدی موفقیت در جذب گردشگران به مناطق کم تر شناخته شده
-استاد راهنما
-
الگویی برای تفکر راهبردی مبتنی بر روش فرا ترکیب
-استاد راهنما
-
رابطه ارتباطات درونی استراتژیک با تعهد استراتژیک با میانجی گری التزام شغلی کارکنان (مورد مطالعه بیمه پاسارگاد
-استاد راهنما
-
رابطه ظرفیت مازاد سازمانی و نوآوری مدل کسب و کار با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر قابلیت هوشمندی استراتژیک در صنعت بانکداری کشور ایران
-استاد راهنما
-
رابطه سرمایه اجتماعی با نوسازی استراتژیک با میانجی گری چابکی استراتژیک تعدیل گری ظرفیت جذب
-استاد راهنما
-
رابطه بین ارزش های مشترک سازمان ها با نوآوری شبکه ای با میانجی گری تعهد شبکه ای
-استاد راهنما
-
رابطه ارزش های سازمانی و نوآوری مدل کسب و کار با نقش تعدیل گری لختی دانش و جستجوگری سازمانی در صنعت پخش مواد غذایی ایران
-استاد راهنما
-
رابطه قابلیت های فناوری اطلاعات و عملکرد نوآوری با تعدیلگری گره های شبکه ای
-استاد راهنما
-
رابطه گشودگی سازمانی و یادگیری دوسوتوان با تعدیلگری ظرفیت جذب در صنعت نانو
-استاد راهنما
-
تاثیرقابلیت تحلیل کلان داده برچابکی سازمانی با میانجی گری قابلیت نواوری در صنعت خرده فروسی انلاین ایران
-استاد راهنما
-
رابطه رهبری تحول افرین و انحراف استراتژیک با تاب آوری سازمانی با تعدیل گری اعتماد به رهبری
-استاد راهنما
-
رابطه ی گشودگی سازمانی باقابلیت هم اواسازی باتعدیل گری قابلیت فناوری اطلاعات در صنعت خرده فروشی انلاین ایران
-استاد راهنما
-
رابطه حاکمیت جمعی و رهبری توزیعی با نوآوری در مدل کسب و کار با میانجی گری انعطاف پذیری استراتزیک در فروشگاه های آنلاین پوشاک
-استاد راهنما
-
رابطه ی استراتژی سبز با تاب آوری سازمانی با میانجی گری سرمایه رابطه ای(مورد مطالعه شرکتهای صنایع شیمیایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان)
-استاد راهنما
-
شناسایی اولویت بندی عوامل موثر بر چند خانگی سکوهای ایرانی
-استاد راهنما
-
تاثیر قابلیت تحلیل کلان داده بر دوسوتوانی نوآوری با میانجی گری چابکی سازمانی و قابلیت مدیریت دانش در صنعت خرده فروشی آنلاین ایران
-استاد راهنما
-
رابطه یادگیری دوسوتوان با نوسازی استراتژیک با میانجی گری تاب آوری سازمانی در شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات
-استاد راهنما
-
رابطه انعطاف پذیری استراتژیک با نوآوری مدل کسب و کار با میانجی گری نوآوری باز و تعدیل گری ظرفیت جذب در صنعت بانکداری کشور
-استاد راهنما
-
رابطه برند سازی داخلی و تعهد استراتژیک با تعدیل گری درک استراتژیک ( مورد مطالعه صنعت بانکداری
-استاد راهنما
-
رابطه ظرفیت جذب و نوآوری مدل کسب و کار با میانجی گری انعطاف پذیری استراتژیک و تعدیلگری یادگیری سازمانی در پارک علم و فناوری خراسان
-استاد راهنما
-
رابطه ظرفیت جذب دانش و چابکی سازمانی با نوآوری مدل کسب و کار با تعدیل گری اینرسی سازمانی( مورد مطالعه پارک فناوری پردیس )
-استاد راهنما
-
رابطه جهت گیری استراتژیک و دوسوتوانی سازمانی با تعدیل گری انباشت دانش در شرکت های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
-استاد راهنما
-
رابطه ی جست و جوگری سازمانی و نوآوری مدل کسب و کار با تعدیل گری سکون دانش در صنعت بانکداری ایران
-استاد راهنما
-
رابطه ی تنوع در تیم مدیریت ارشد و دوسوتوانی سازمانی با تعدیل گری اعتماد شناختی وجهت گیری مدیر عامل
-استاد راهنما
-
طراحی مدلی از استراتژی هم اواسازی در کسب و کارهای مبتنی بر پلتفرم
-استاد راهنما
-
رابطه تجربه شکست و نوآوری مدل کسب و کار با تعدیلگری منابع آزاد در شرکت های دانش بنیان
-استاد راهنما
-
رابطه شبکه سازمانی و نوسازی استراتژیک با میانجی گری چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای حمل و نقل اینترنتی)
-استاد راهنما
-
عوامل کلیدی موفقیت اتحادهای استراتژیک
-استاد راهنما
-
الرذفب
-استاد راهنما
-
نقش ذینفعان کلیدی در استراتژی دیجیتالی سازی با میانجی گری فرهنگ سازمانی کلان داده و تعدیل گری تعهد رهبر
-استاد راهنما
-
رابطه بین ریسک ادراک شده و تردید رهبران استراتژیک با میانجی گری پشیمانی پیش بینی شده
-استاد راهنما
-
پدیدار انگاری ذهنیت مدیران نسبت به تحول دیجیتال( مورد مطالعه: صنعت فروشگاه های زنجیره ای در ایران )
-استاد راهنما
-
رابطة چابکی سازمانی و جهت گیری یادگیری با نوآوری مدل کسب وکار با تعدیلگری ذهن آگاهی مدیران ارشد
-استاد راهنما
-
تاثیر استراتژی باز بر نوآوری مدل کسب و کار با میانجی گری انعطاف پذیری استراتژیک و تعدیل گری ظرفیت جذب
-استاد راهنما
-
تأثیر پیاده سازی OKR بر نوآوری استراتژیک با نقش میانجی گری چابکی سازمانی در کسب وکارهای فین تک
-استاد راهنما
-
عوامل کلیدی موفقیت گردشگری الکترونیکی بین المللی در ایران
-استاد مشاور
-
اولویت بندی عوامل موثربر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های خدماتی مسافرتی استان اصفهان
-استاد مشاور
-
گونه شناسی ذهنیت خبرگان در رابطه با استراتژی شبکه های اجتماعی بانک های ایران
-استاد مشاور
-
عاذلغل
-استاد مشاور
-
الگویی برای تصمیم گری استراتژیک در محیط های پرسرعت ،مطالعه چند موردی در صنعت بانکداری ایران
-استاد مشاور
-
چارچوب مدل کسب و کار بانک های تجاری ایران
-استاد مشاور
-
الگوی دو سو توانی استراتژیک مزیت رقابتی و مشروعیت اجتماعی
-استاد مشاور
-
رابطه تمایل به کنترل با قابلیت اتحاد با تعدیلگری سرمایه رابطه ای
-استاد مشاور
-
مدل کیفیت خدمات فناوری های مالی در صنعت بانکداری ایران
-استاد مشاور
-
گونه شناسی ذهنیت مدیران میانی شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش در خصوص استراتژی مطلوب شرکت
-استاد مشاور
-
مدل استراتژی های بازاریابی فروش در صنعت فروشگاه های زنجیره ای
-استاد مشاور
-
مدلی برای ترکیب تیم های کارافرین و تبیین نقش آن در موفقیت شرکت های نوپا در گذار از مراحا لولیه چرخه عمر
-استاد مشاور
-
عوامل کلیدی موفقیت در گردشگری پزشکی بین المللی در ایران
-استاد مشاور
-
لغلفغبل
-استاد مشاور
-
تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک و نوآوری مدل کسب و کار بر تاب آوری استراتژیک در صنعت بیمه ایران
-استاد مشاور
-
رابطه سرمایه فکری و مزیت رقابتی بامیانجی گری قابلیت های پویا در شرکت های دانش بنیان
-استاد مشاور
-
الگوی قابلیت پویای توسعه محصول جدید در کسب و کارهای پلتفرمی نمایش خانگی اشتراکی ایرانی
-استاد مشاور
-
مدل هم تخریبی ارزش در فین تکئ ها (پرداخت های موبایلی)
-استاد مشاور
-
آینده نگاری کسب و کارهای پلتفرمی مبادلاتی در ایران
-استاد مشاور
-
مدلی برای استراتژی سازی شهودی
-استاد مشاور
-
رابطه ی دوسوتوانی نوآوری و انعطالف پذیری استراتژیک باتعدیل گری ظرفیت جذب دانش مورد مطالعه شرکتهای پارک علم و فناوری پردیس
-استاد مشاور
-
مدل نوسازی استراتژیک سازمان در شرایط عدم اطمینان محیطی( مورد مطالعاتی: سازمان های استارت آپ در صنعت پرداخت)
-استاد مشاور
-
الگوی زبانی اجرای استراتژی
-استاد مشاور
-
تاثیر رهبری دوسوتوان بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی گری جستجوگری دانش و تعدیل گری انعطاف پذیری استراتژیک در صنعت بانکداری ایران
-استاد مشاور
-
رابطه منابع و قابلیت های سازمانی با پاسخ استراتژیک به بحران های محیطی در صنعت بیمه
-استاد مشاور
-
مدل قابلیت های پویا در شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت نفت و گاز (مورد مطالعه: پالایشگاهها)
-استاد مشاور
-
رابطه رهبری کارآفرینانه و یادگیری دوسوتوان با نقش میانجی گری اشتراک گذاری دانش درشرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات
-استاد مشاور
-
عوامل سازمانی موثر بر عملکرد فرآیندهای کسب و کار با توجه به نقش میانجی موفقیت هوشمندی کسب و کار به عنوان قابلیت پویا در کسب و کارهای اینترنتی ( از دیدگاه خبرگان)
-استاد مشاور
-
رابطه بین لختی سازمانی و نواوری مدل کسب و کار با تعدیلگری نواوری باز و دوسوتوانی فناوری اطلاعات در کسب و کارهای کوچک و متوسط نرم افزاری در صنعت فناوری اطلاعات
-استاد مشاور
-
تاثیر قابلیت تجزیه و تحلیل کلان داده بر نوآوری مدل کسب و کار با نقش میانجی گری گرایش کارآفرینی در صنعت فناوری اطلاعات بانکی
-استاد مشاور
-
رابطه ی استراتژی قیمت گذاری پویا و ترمیم رضایت مشتری با میانجی گری عدالت اداراک شده در پلتفرم های تاکسی اینترنتی (مورد مطالعه سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ)
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی مدل های درامدی کسب و کارهای نوپا در حوزه فن آوری مالی در ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر نوآوری باز بر عملکرد سازمان با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش در شرکت های کوچک و متوسط
-استاد مشاور
-
موانع هم افزایی مدیریت در شرکت های مادر تخصصی (مورد مطالعه: شرکت کشتیرانی جمهوری.ا. ا)
-استاد مشاور
-
طراحی مدل کسب و کارباشگاه های فوتبال پایه مشهد
-استاد مشاور
-
مدلی برای آگاهی استراتژیک استارت آپ های حوزه فن آوری اطلاعات
-استاد مشاور
-
تاثیر تسهیم دانش برنوآوری دوسوتوان با نقش میانجی سرمایه ی فکری و تعدیل گری نوآوری باز درصنعت بانکداری ایران.
-استاد مشاور
-
تاثیر رهبری تحول آفرین دیجیتال بر چابکی سازمانی با میانجی گری تفکر طراحی
-استاد مشاور
-
طراحی مدل پویای توسعه کارآفرینی صنعت گیاهان دارویی با رویکرد اکوسیستم کارآفرینی
-استاد مشاور
-
مدلی برای اجرای راهبرد نوآوری در صنعت پیشرفته با محصول پیچیده (مورد مطالعه:صنعت هوایی ایران)
-استاد مشاور
-
مدلی برای اجرای استراتژی مبتنی بر دیدگاه منبع محور در شرکت های دانش بنیان
-استاد مشاور
-
تاثیر عدم قطعیت بر تردید رهبران استراتژیک با میانجی گری خودکارآمدی
-استاد مشاور
-
تاثیر جهت گیری بازار، جهت گیری کارآفرینانه و تصمیم گیری استراتژیک انعطاف پذیر بر موفقیت محصول جدید با نقش تعدیل گری مالکیت روانشناختی
-استاد مشاور
-
تاثیر تحریم های اقتصادی برای انتخاب استراتژی های بازرگانی بین الملل در شرکت های دانش بنیان
-استاد داور
-
رابطه قابلیت های رسانه اجتماعی و نوآوری باز با تعدیل گری استراتژی کسب وکار
-استاد داور
-
رابطه مدل ذهنی مدیران با نوسازی استراتژیک در صنعت لبنیات
-استاد داور
-
الگوی کنترل استراتزیک مبتنی بر تحول دیجیتال (مورد مطالعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)
-استاد داور
-
الگوی حاکمیت شرکتی زیست-بومپایه در صندوق های بازنشستگی
-استاد داور
-
مدلی برای کنترل راهبردی کسب و کارها در صنعت ۴.۰
-استاد داور
-
مدل هم رقابتی عمودی در زنجیره فولاد-معادن
-استاد داور
-
مدلی برای توسعه قابلیت های پویای بازرایابی در صنعت لوازم خانگی ایران
-استاد داور
-
مدلی برای کنترل راهبردی سازمان تاب آور( مطالعه موردی بانک ملت)
-استاد داور
-
روایت پژوهی نقش جوامع دور از وطن در توسعه بازار آزادکاری در ایران
-استاد داور
-
عوامل موثر بر قصد خرید گروهی آنلاین
-استاد داور
-
تاثیر فعالیت های بازاریابی رساته های اجتماعی برقصد خرید با توجه به نقش میانجی تجربه ی یرند، اعتماد به برند و ارزش ویژه ی برند و نقش تعدیلگر منحصر به فردی ادراک شده
-استاد داور
-
رابطه عزم استراتژیک با تغییر استراتژیک با توجه به نقش میانجی تدوین استراتژی( مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
-استاد داور
-
رابطه استراتژی های شرکت های بیمه با اثربخشی سازمانی به واسطه نقش میانجی هوش تجاری
-استاد داور
-
تاثیرکیفیت خدمات تجارت الکترونیک و کیفیت جامعه مجازی از طریق اعتماد برقصد معامله کالای دست دوم مورد مطالعه : سایت دیوار
-استاد داور
-
شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگران داخلی در شرایط بحران های اقتصادی کشور
-استاد داور