مهدی حقیقی کفاش
                آخرین بهروزرسانی
۱۶ مهر ۱۴۰۴
فعالیتها
- 
                                        اولویت بندی عوامل موثربر موفقیت ائتلاف استراتژیک شرکت های خدماتی مسافرتی استان اصفهان 
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه عدالت سازمانی و عملکرد پروژه با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل کلیدی موفقیت در صنعت ساخت و ساز
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه قابلیت رسانه اجتماعی وتوسعه محصول با تعدیل گری قابلیت یادگیری سازمانی
-استاد راهنما
 - 
                                        چارچوب مدل کسب و کار بانک های تجاری ایران 
-استاد راهنما
 - 
                                        مطالعه اثرگذاری 
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه قابلیت های رسانه اجتماعی و نوآوری باز با تعدیل گری استراتژی کسب وکار
-استاد راهنما
 - 
                                        الگوی دو سو توانی استراتژیک مزیت رقابتی و مشروعیت اجتماعی
-استاد راهنما
 - 
                                        مدل کیفیت خدمات فناوری های مالی در صنعت بانکداری ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        گونه شناسی ذهنیت مدیران میانی شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش در خصوص استراتژی مطلوب شرکت
-استاد راهنما
 - 
                                        مدل استراتژی های بازاریابی فروش در صنعت فروشگاه های زنجیره ای
-استاد راهنما
 - 
                                        اولویت بندی عوامل موثر بر استراتژی های توسعه صادارت استان قزوین (مورد مطالعه مواد شوینده)
-استاد راهنما
 - 
                                        مدلی از استراتژی تقلید در شرکت های برتر صنعت مواد غذایی ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه مدل ذهنی مدیران با نوسازی استراتژیک در صنعت لبنیات 
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک و نوآوری مدل کسب و کار بر تاب آوری استراتژیک در صنعت بیمه ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        مدل هم تخریبی ارزش در فین تکئ ها (پرداخت های موبایلی)
-استاد راهنما
 - 
                                        آینده نگاری کسب و کارهای پلتفرمی مبادلاتی در ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه ی دوسوتوانی نوآوری و انعطالف پذیری استراتژیک باتعدیل گری ظرفیت جذب دانش مورد مطالعه شرکتهای پارک علم و فناوری پردیس
-استاد راهنما
 - 
                                        الگوی پایداری مدل کسب و کار اقتصاد چرخشی (مورد مطالعه صنعت بسته بندی ایران)
-استاد راهنما
 - 
                                        مدل قابلیت های پویا در شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت نفت و گاز (مورد مطالعه: پالایشگاهها)
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه رهبری کارآفرینانه و یادگیری دوسوتوان با نقش میانجی گری اشتراک گذاری دانش درشرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات
-استاد راهنما
 - 
                                        عوامل سازمانی موثر بر عملکرد فرآیندهای کسب و کار با توجه به نقش میانجی موفقیت هوشمندی کسب و کار به عنوان قابلیت پویا در کسب و کارهای اینترنتی ( از دیدگاه خبرگان) 
-استاد راهنما
 - 
                                        اولویتبندی عوامل پیشبرنده و بازدارندهی توسعه گردشگری خوراک با رویکرد استراتژیک
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر نوآوری باز بر عملکرد سازمان با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش در شرکت های کوچک و متوسط
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر ساختار مالکیت  بر فرآیند تصمیم گیری استراتژیک صنایع پتروشیمی ایران
-استاد راهنما
 - 
                                        موانع هم افزایی مدیریت در شرکت های مادر تخصصی (مورد مطالعه: شرکت کشتیرانی جمهوری.ا. ا)
-استاد راهنما
 - 
                                        مدلی برای آگاهی استراتژیک استارت آپ های حوزه فن آوری اطلاعات
-استاد راهنما
 - 
                                        رابطه استراتژی های شرکت های بیمه با اثربخشی سازمانی به واسطه نقش میانجی هوش تجاری 
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر رهبری تحول آفرین دیجیتال بر چابکی سازمانی با میانجی گری تفکر طراحی
-استاد راهنما
 - 
                                        طراحی مدل پویای توسعه کارآفرینی صنعت گیاهان دارویی با رویکرد اکوسیستم کارآفرینی
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی بر تصمیمات خرید کاربران صفحات خرده فروشی پوشاک مردانه ایرانی فعال در اینستاگرام
-استاد راهنما
 - 
                                        اثرات تبلیغات محتواساز برخط (استریم مارکتینگ)برقصد خرید مصرف کنندگان با میانجی گری اثر لنگر اندازی و نقش تعدیل گر برند محصول (مورد مطالعه: استریم مارکتینگ در دیجی کالا)
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر پیش بینی ناپذیری در کسب و کار بر عملکرد ورود به بازار با نقش میانجی بداهه سازی و تعهد به شبکه های کسب و کار
-استاد راهنما
 - 
                                        نقش یادگیری سازمانی و فرهنگ سازمانی نوآور بر نوآوری دوسوتوان
-استاد راهنما
 - 
                                        مدلی برای اجرای استراتژی مبتنی بر دیدگاه منبع محور در شرکت های دانش بنیان
-استاد راهنما
 - 
                                        تاثیر عدم قطعیت بر تردید رهبران استراتژیک با میانجی گری خودکارآمدی
-استاد راهنما
 - 
                                        برسی رابطه زمینه سازی و روابط بین سازمانی با کارائی عملکرد از طریق دوسوتوانی سازمانی 
-استاد مشاور
 - 
                                        طراحی مدلی برای ورود کسب و کارها به بازارهای پلتفرم پایه تراکنشی دیجیتال در ایران
-استاد مشاور
 - 
                                        الگوی شکل گیری استراتژی باز در شرکت های دانش بنیان
-استاد مشاور
 - 
                                        بررسی رابطه بین انتظارات رضایت و قصد تکرار استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک سپه
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر قابلیت فناورانه بر استراتژی باز با میانجی گری قابلیت شبکه سازی در صنعت بیمه ایران 
-استاد مشاور
 - 
                                        عوامل کلیدی موفقیت در جذب گردشگران به مناطق کم تر شناخته شده
-استاد مشاور
 - 
                                        " تاثیر داستانسرایی سازمانی بر عملکرد بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه ظرفیت مازاد سازمانی و نوآوری مدل کسب و کار با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر قابلیت هوشمندی استراتژیک در صنعت بانکداری کشور ایران 
-استاد مشاور
 - 
                                        الگوی کنترل استراتزیک مبتنی بر تحول دیجیتال (مورد مطالعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه گشودگی سازمانی و یادگیری دوسوتوان با تعدیلگری ظرفیت جذب در صنعت نانو
-استاد مشاور
 - 
                                        مدل هم رقابتی عمودی در زنجیره فولاد-معادن
-استاد مشاور
 - 
                                        الگوی کاربست قابلیت های پویا در رشد شرکت های ساختمانی
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر تفکر طراحی بر نوآوری مدل کسب و کار با تعدیل گری قابلیت د یجیتال
-استاد مشاور
 - 
                                        مدلی برای کنترل راهبردی سازمان تاب آور( مطالعه موردی بانک ملت)
-استاد مشاور
 - 
                                        مدل تعیین شایستگی مالی شرکت های بیمه در سیستم هشدار سریع
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه ظرفیت جذب و نوآوری مدل کسب و کار با میانجی گری انعطاف پذیری استراتژیک و تعدیلگری یادگیری سازمانی در پارک علم و فناوری خراسان
-استاد مشاور
 - 
                                        تاثیر استفاده از رویکرد اهدف و نتایج کلیدی( OKR) بر مدیریت پروژه های توسعه محصول در صنعت قطعه سازی خودرو ایران
-استاد مشاور
 - 
                                        مدلی برای دگرگون سازی شغل از منظر شناختی در شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات
-استاد مشاور
 - 
                                        طراحی مدلی از استراتژی هم اواسازی در کسب و کارهای مبتنی بر پلتفرم
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه عزم استراتژیک با تغییر استراتژیک با توجه به نقش میانجی تدوین استراتژی( مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه شبکه سازمانی و نوسازی استراتژیک با میانجی گری چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای حمل و نقل اینترنتی)
-استاد مشاور
 - 
                                        عوامل کلیدی موفقیت اتحادهای استراتژیک
-استاد مشاور
 - 
                                        نقش ذینفعان کلیدی در استراتژی دیجیتالی سازی با میانجی گری فرهنگ سازمانی کلان داده و تعدیل گری تعهد رهبر
-استاد مشاور
 - 
                                        پدیدار انگاری ذهنیت مدیران نسبت به تحول دیجیتال( مورد مطالعه: صنعت فروشگاه های زنجیره ای در ایران )
-استاد مشاور
 - 
                                        ماعتغذل
-استاد مشاور
 - 
                                        عوامل کلیدی موفقیت در تجاری سازی نوآوری های شرکت های دانش بنیان ( مورد مطالعه تجهیزات پیشرفته ی ساخت و تولید تجهیزات آزمایشگاهی شهر تهران
-استاد مشاور
 - 
                                        تأثیر پیاده سازی OKR بر نوآوری استراتژیک با نقش میانجی گری چابکی سازمانی در کسب وکارهای فین تک
-استاد مشاور
 - 
                                        رابطه رهبری استراتژیک با تاب آوری استراتژیک با میانجی گری دو سو توانی استراتژیک
-استاد داور
 - 
                                        گونه شناسی ذهنیت خبرگان در رابطه با استراتژی شبکه های اجتماعی بانک های ایران
-استاد داور
 - 
                                        تحلیل محتوای جهت گیری های استراتژیک شرکت های برتر ایرانی از منظر مدیریت تونع
-استاد داور
 - 
                                        رابطه سرمایه اجتماعی با نوسازی استراتژیک با میانجی گری چابکی استراتژیک تعدیل گری ظرفیت جذب 
-استاد داور
 - 
                                        رابطه بین ارزش های مشترک سازمان ها با نوآوری شبکه ای با میانجی گری تعهد شبکه ای
-استاد داور
 - 
                                        رابطه قابلیت های فناوری اطلاعات و عملکرد نوآوری با تعدیلگری گره های شبکه ای
-استاد داور
 - 
                                        الگوی قابلیت پویای توسعه محصول جدید در کسب و کارهای پلتفرمی نمایش خانگی اشتراکی ایرانی
-استاد داور
 - 
                                        تاثیرقابلیت تحلیل کلان داده برچابکی سازمانی با میانجی گری قابلیت نواوری در صنعت خرده فروسی انلاین ایران
-استاد داور
 - 
                                        رابطه ی گشودگی سازمانی باقابلیت هم اواسازی باتعدیل گری قابلیت فناوری اطلاعات در صنعت خرده فروشی انلاین ایران
-استاد داور
 - 
                                        طراحی مدل هوش رقابتی با رویکرد یادگیری ماشینی در صنعت بیمه
-استاد داور
 - 
                                        الگوی زبانی اجرای استراتژی
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر رهبری دوسوتوان بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی گری جستجوگری دانش و تعدیل گری  انعطاف پذیری استراتژیک در صنعت بانکداری ایران
-استاد داور
 - 
                                        شناسایی و اولویت بندی شایستگی های رهبری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان
-استاد داور
 - 
                                        رابطه منابع و قابلیت های سازمانی با پاسخ استراتژیک به بحران های محیطی در صنعت بیمه 
-استاد داور
 - 
                                        رابطه یادگیری دوسوتوان با نوسازی استراتژیک با میانجی گری تاب آوری سازمانی در شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات
-استاد داور
 - 
                                        تاثیر قابلیت تجزیه و تحلیل کلان داده بر نوآوری مدل کسب و کار با نقش میانجی گری گرایش کارآفرینی در صنعت فناوری اطلاعات بانکی
-استاد داور
 - 
                                        رابطه عملکرد فروشنده و حفظ مشتری با توجه به نقش میانجی رابطه خریدار و فروشنده در بازار بیمه های عمر
-استاد داور
 - 
                                        رابطه ی جست و جوگری سازمانی و نوآوری مدل کسب و کار با تعدیل گری سکون دانش در صنعت بانکداری ایران
-استاد داور
 - 
                                        رابطه ی تنوع در تیم مدیریت ارشد و دوسوتوانی سازمانی با تعدیل گری اعتماد شناختی وجهت گیری مدیر عامل
-استاد داور
 - 
                                        طراحی مدل کسب و کارباشگاه های فوتبال پایه مشهد
-استاد داور
 - 
                                        رابطه تجربه شکست و نوآوری مدل کسب و کار با تعدیلگری منابع آزاد در شرکت های دانش بنیان
-استاد داور
 
