زهره دهدشتی شاهرخ
فعالیتها
-
الگوی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر قابلیت های صادر کننده، مکانیسم های حاکمیتی و عوامل محیطی بر ارزش رابطه و وفاداری مشتری با میانجی گری کیفیت ارتباط با مشتری (ئمورد مطالعه شرکت های فرش ماشینی شهر کاشان )
-استاد راهنما
-
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری( در صنعت فرش دستبافت ایران)
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و طرز فکر بین المللی شرکت بر رشد بازار بین المللی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صنایع فلزی
-استاد راهنما
-
تاثیر امضا و تطابق هویتی مصرف کننده با برند بر عملکرد برند در صنعت هتلداری
-استاد راهنما
-
مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خودرو ایران
-استاد راهنما
-
ارائه مدلهای همکاری بانک های خصوصی ایران با فین تک ها (فناوری های مالی)
-استاد راهنما
-
مدل چندسطحی برندسازی ملی ایران
-استاد راهنما
-
تاثیر منابع نامشهود و گرایش بین المللی مدیر بر عملکرد صادارتی با نقش میانجی قابلیت های پویا (مورد مطالعه صنعت سنگ های تزئینی)
-استاد راهنما
-
تاثیر قابلیت های بااریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت ها (مورد مطالعه شرکت های صادر کننده صنعت مواد غذایی در تهران
-استاد راهنما
-
مدل تجربه هم افرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر
-استاد راهنما
-
مدلی برای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه فرودگاه امام خمینی
-استاد راهنما
-
طراحی مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی مدیریت استعداد در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی
-استاد راهنما
-
تاثیر ویژگی های فرد اینفلوئنسر برقصد خرید با توجه به نقش تعدیلگر روابط فرا اجتماعی
-استاد راهنما
-
مدل موفقیت بومگردی: پیشایندها و پسایندها
-استاد راهنما
-
مدل مشارکت مصرف کننده در پلتفرم های مبتنی بر اقتصاد اشتراکی( مورد مطالعه: حمل و نقل درون شهری)
-استاد راهنما
-
مدل مسئولیت اجتماعی در کسب و کارهای پلت فرمی
-استاد راهنما
-
تاثیر درگیری ذهنی مشتری با مد برقصدخرید با در نظر گرفتن نقش میانجی قابل اعتماد بودن پیام، ریسک درک شده و نگرش نسبت به محصول توصیه شده توسط اینفلوئنسر
-استاد راهنما
-
مدلی برای هم آفرینی اعتماد در صنعت بانکداری
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بروفاداری به برند با توجه به نقش میانجی درگیری با برند، تصویر برند،آگاهی از برند و رضایت از برند(مورد مطالعه دیجی کالا)
-استاد راهنما
-
رابطه تجربه انلاین
-استاد راهنما
-
تاثیرابعادفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بروفاداری به برند نالینو
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی دیجیتال برقصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مصرف کننده و تصویر برند و نقش تعدیلی ارزش ویژه برند
-استاد راهنما
-
تاثیر فعالیت های بازاریابی رساته های اجتماعی برقصد خرید با توجه به نقش میانجی تجربه ی یرند، اعتماد به برند و ارزش ویژه ی برند و نقش تعدیلگر منحصر به فردی ادراک شده
-استاد راهنما
-
تاثیر تجربه مشتری و طراحی سفر مشتری بر وفاداری به برند با نقش تعدیل گرعوامل جمعیت شناسی مصرف کننده ( مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای امیران)
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی دیجیتال و قیمت ادراک شده بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مشتری،آگاهی از برند، تصویر برند و نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند
-استاد راهنما
-
تاثیر عوامل مرتبط با اینفلوئنسرها ی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید دنبال کنندگان با توجه به نقش تعدیل گر تطابق بین اینفلوئنسر و محصول
-استاد راهنما
-
دسته بندی برندها بر مبنای کهن الگوها از دیدگاه مصرف کنندگان ایرانی
-استاد راهنما
-
تاثیر اعتبار و سازگاری هویتی اینفلوئنسرها برقصد خرید و تمایل به پرداخت مبالغ بیشتر در مصرف کنندگان
-استاد راهنما
-
عوامل موثر برقصد خرید مصرف کننده باتوجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت
-استاد راهنما
-
مدل مهار هم تخریبی ارزش دیجیتال مشتری
-استاد راهنما
-
مدل استفاده از هوش مصنوعی در برندسازی
-استاد راهنما
-
مدل مقاومت مشتری در برابر خرید آنلاین محصولات گردشگری: پیش زمینه ها و پیامدها
-استاد راهنما
-
تاثیر تبلیغات توصیه ای برقصد خرید با توجه به متغییر میانجی تصویر برند(مورد مطالعه مشتریان فروشگاه اسنپ مارکت)
-استاد راهنما
-
تاثیر تجربه برند و شخصیت برند بر رضایت مشتری و وفاداری به برند مورد مطالعه پوشاک هاکوپیان
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بررفتار خرید مشتریان برندهای لوکس باتوجه به نقش میانجی قصد خرید و نگرش مورد مطالعه: برند درسا
-استاد راهنما
-
تاثیر ابعاد کلیدی بازاریابی رابطه مند بر توسعه خرید مشتریان تجاری (بی ۲ بی ) در صنعت تولید سیمان ایران
-استاد راهنما
-
تاثیر درگیری مشتری برقصد بازدید مجدد از سایت با توجه به نقش میانجی خلق ارزش مشتری و محرک های ارزش ویژه مشتری(مورد مطالعه دیجی کالا)
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی وار سازی بروفاداری مصرف کننده با توجه به نقش میانجی نگرش به برند و قصد درگیری
-استاد راهنما
-
تاثیر تجربه مشتری برتبلیغات توصیه ای وقصد خرید با اثر میانجی اصالت برند و عشق به برند(مورد مطالعه مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
-استاد راهنما
-
تاثیر عوامل مربوط به ویژگی اینفلوئنسر بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به محصول
-استاد راهنما
-
آینده پژوهی نظام بانکداری بین الملل ایران
-استاد مشاور
-
مدلی برای تاب آوری شرکت های نوآفرین
-استاد مشاور
-
بررسی رفتار مبتکرانه مصرف کننده بر تبلیغات شفاهی با نقش میانجی خودتاییدی و خود توانمندسازی
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین
-استاد مشاور
-
مدل مدیریت محتوای دیجیتال جهت ارتقای سطح درگیری دیجیتال کاربران فضای مجازی
-استاد مشاور
-
چارچوب انتخاب سبک های مخاطب قراردادن مشتری ها در ابزارهای ارتباطی با توجه به کهن الگوهاو جنسیت برند
-استاد مشاور
-
طراحی مدل منتورینگ بر مسیر پیشرفت شغلی کارکنان زن
-استاد مشاور
-
الگویی برای ارزیابی عملکرد چندسطحی مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
-استاد مشاور
-
الگوی شایستگی مدیران با رویکرد نظریه پارادوکس
-استاد مشاور
-
توسعه مدل هوشمندی بازار در زنجیره عرضه فراگیر در شرکت های توزیع کننده محصولات فساد پذیر( مورد مطالعه: گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد)
-استاد مشاور
-
رابطه قصد خرید مجدد و مسئولیت اجتماعی شرکت با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت
-استاد مشاور
-
مدل مدیریت تجربه مشتری در بانکداری الکترونیکی
-استاد مشاور
-
الگوی نقش افرینی بازاریابی بر غنی سازی زندگی مخاطب تئاتر
-استاد مشاور
-
طراحی مدل قصد حمایت مصرف کننده بر اساس غنای رسانه درک شده در فروشگاه های آنلاین
-استاد مشاور
-
خوشه بندی مشتریان جهت تبیین استاتژهای بازار یابی
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه برند بر درگیری مشتری با توجه به اثر تعدیل گری کیفیت خدمات و میانجی گری عشق به برند و اعتماد به برند (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش در شهرتهاهران
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوای دیجیتال بر کیفیت ارتباط با برند با توجه به نقش میانجی گری سطح درگیری عاطفی
-استاد مشاور
-
بررسی تاثیر امضای برند با توجه به نقش میانجی نگرش برند، آگاهی برند و اعتبار برند )مورد مطالعه: شرکت کفش ملی(
-استاد مشاور
-
مدل تبلیغات زنانه در صنایع غذایی کشور
-استاد مشاور
-
رابطه مسئولیت اجتماعی شرکتی و توسعه برند با توجه به متغیر میانجی تعهد شرکتی و تعهد درون گروهی و شناسایی مشتری شرکتی
-استاد مشاور
-
مدل ارزیابی اقامتگاه های سنتی با تاکید بر درجه بندی اقامتگاه (مورد مطالعه: شهر کاشان
-استاد مشاور
-
مدلی برای توسعه قابلیت های پویای بازرایابی در صنعت لوازم خانگی ایران
-استاد مشاور
-
تاثیریکپارچگی خدمات در خرده فروشی همه کاناله برتجربه، توانمندسازی و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای افق کوروش
-استاد مشاور
-
الگوی بازاریابی جوامع دور از وطن برندهای ایرانی
-استاد مشاور
-
عوامل روانشناختی تاثیرگذاربرتصمیم خرید مصرف کننده بامیانجی گری قصدخرید و نقش تعدیل گری جنسیت و سن درشرایط همه گیری بیماری کرونا
-استاد مشاور
-
تاثیرارزش های کارکردی و لذت جویانه خرید بردرگیر ی مشتری در فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر تهران باتوجه به نقش میانجی عشق به برند
-استاد مشاور
-
روایت پژوهی نقش جوامع دور از وطن در توسعه بازار آزادکاری در ایران
-استاد مشاور
-
الگو توسعه بازار بی تو بی کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران: مورد مطالعه صنعت ساختمان
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه مشتری و سازگاری بین کانال بر وفاداری به برند در خرده فروشی همه کانال با توجه به نقش تعدیل گری انگیزه وب رومینگ و انگیزه شورومینگ
-استاد مشاور
-
تاثیر تناسب میان برند و رویداد و درگیری با رویداد بر قصد خرید مشتریان
-استاد مشاور
-
بررسی تجربیات بیماران و همراه بیماران از پذیرش در مراکز پزشکی مختلف در سایت نوبت دات آی آر با استفاده از رویکرد تحلیل احساسات(sentiment analysis)
-استاد مشاور
-
توسعه نقشه سفر مشتری در یک وب سایت تجارت الکترونیک با استفاده از داده های فناوری ردیابی چشم و نقشه گرمایشی مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی موتن رو
-استاد مشاور
-
تاثیر ادراک مشتری از ارائه خدمات فعلی بانک و مزایای هوش مصنوعی بر پذیرش خدمات بانکداری همراه مبتنی برهوش مصنوعی
-استاد مشاور
-
رابطه میان کشور مبدا و قصد خرید مصرف کننده با توجه به نقش میانجی ارزیابی محصول، تصویر برند و ارزش ویژه برند در صنعت مواد غذایی
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با توجه به نقش میانجی اثرات اجتماعی
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده مسلمان مهاجر در کشور های غیر اسلامی
-استاد مشاور
-
الگوی بازاریابی برای کسب و کارهای مبتنی بر مبادلات رمزارز ها در ایران
-استاد مشاور
-
ارائه مدلی برای رفتارهای مسیرشغلی پیشگام در شرکت های بیمه
-استاد مشاور
-
مدل شایستگی مربی گری مدیران اجرایی در نظام بانکی با تاکید بر فرهنگ سازمانی
-استاد مشاور
-
بازاندیشی در ماهیت رهبری سازمان مبتنی بر دلالت های هستی شناسی وحدت گرا
-استاد مشاور
-
مدلی برای تاب آوری زنان کارآفرین در شهرک های صنعتی استان تهران
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی داخلی برعملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی، تعهد و اعتماد سازمانی( مورد مطالعه:اداره مالیات رفسنجان)
-استاد مشاور
-
الگوی مدیریت زنجیره تامین الکترونیک در فروشگاههای زنجیره ای شهروند
-استاد مشاور
-
الرذفب
-استاد مشاور
-
الگوی اعتمادالکترونیک دربین مشتریان صنعت بانکداری بابکارگیری روش مدل سازی ساختاری - تفسیری ISM مورد مطالعه : شعبات بانک سپه درشهرتهران
-استاد مشاور
-
ارائه الگوی بازاریابی خدمات تجاری دانش محور: مورد مطالعه خدمات آموزش سازمانی مدیریت
-استاد مشاور
-
طراحی مدل مدیریت ارزش در استفاده در بازارهای خدمات آموزش تجاری
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر ارزیابی های برند با توجه به نقش میانجی مشارکت کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی در توفان های آتش انلاین
-استاد مشاور
-
مدل بازاریابی بین المللی صنایع دستی ایران (مورد مطالعه: فرش دستباف و تابلو فرش )
-استاد مشاور
-
الگوی تحلیل احساسات مشتریان خدمات مدیریت دارایی
-استاد مشاور
-
تاثیر طراحی انسان انگارانه چت بات ها بر روی قصد استفاده با توجه به نقش میانجی حضور اجتماعی و لذت ادراک شده(مورد مطالعه:خرده فروشی آنلاین jometo.ir
-استاد مشاور
-
عوامل کلیدی موفقیت گردشگری الکترونیکی بین المللی در ایران
-استاد داور
-
الگوی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران
-استاد داور
-
تاثیر ویژگی های توصیه گر و غیرتوصیه گر وبسایت بر رفتار خرید آنلاین مصرف کنندگان از دیدگاه نیاز در ایران
-استاد داور
-
تاثیر غنای ویژگی های تجارت اجتماعی بر چسبندگی وبسایت ( مورد مطالعه شرکت دی جی کالا )
-استاد داور
-
مدل لجستیک سبز در تجارت بین المللی شرکت های صادراتی فرش ایران
-استاد داور
-
تاثیر هم آفرینی ارزش بر تعهد مشتری با میانجی گری ارزش برند ادراک شده و امید مشتری (مورد مطالعه: برند هاکوپیان )
-استاد داور
-
عوامل موثر برپذیرش شهر هوشمند
-استاد داور
-
بررسی عملکرد وبسایتهای اجاره اقامتگاه های گردشگری مبتنی بر ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو
-استاد داور
-
تبیین تاثیر محرکهای تجارت الکترونیک بروفاداری مشتریان درزمان بحران سازمانی مورد مطالعه ویروس کرونا
-استاد داور
-
تاثیر فعالیت های بازایابی رسانه اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد خرید و قصد مشارکت با نقش میانجی کیفیت رابطه و اعتماد مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
-استاد داور
-
تاثیر میراث برند بر قدرت برند با توجه به نقش میانجی ارزش های برند و ادراک کلی از برند لوکس (مورد مطالعه: شرکت نوین چرم)
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط ( مورد مطالعه: صنعت گردشگری)
-استاد داور
-
تاثیرتخفیفات بر قصد خرید مشتریان در فروشگاه های آنلاین با توجه به متغیر های تعدیل گر و میانجی شهرت برند و تصویر برند (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین افق کوروش"اکالا")
-استاد داور
-
تاثیر مزایای جستجوی آنلاین و خرید آفلاین بر رفتار وب رومینگ با توجه به متغییرهای ارزش درک شده و ریسک درک شده آنلاین
-استاد داور
-
بررسی تاثیر رفتار مصرف پایدار بر قصد خرید آگاهانه زیست محیطی با میانجی گری عشق به طبیعت
-استاد داور
-
رابطه عوامل بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان کالای خواب از منظر خرده فروشان
-استاد داور
-
الگوی مدیریت زنجیره تامین الکترونیک در صنعت چاپ و نشر (مورد مطالعه شرکت چاپ و نشر بازرگانی )
-استاد داور
-
تاثیرارزش طول عمر مشتریان آژانس های مسافرتی برخط و دسته بندی آن ها مطالعه موردی شرکت دور پرواز (فلایتیو)
-استاد داور