
کیمیا صالحی
مطالعه کیفی تاب اوری پرستاران از منظر انگیزه خدمات عمومی در شرایط کرونا(مطالعه موردی: بیمارستان امام حسین(ع))
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- مدیریت و حسابداری
- شماره ساختمان محل ارائه
- ۴۵
- نام کلاس محل ارائه
- کلاس ۱۲[۲۴۱۲]
- شماره کلاس محل ارائه
- ۱۱۲
- تاریخ دفاع
- ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
- ساعت دفاع
- ۰۷:۰۰
- چکیده
-
در چند سال اخیر، ویروس کرونا بعنوان یک عامل مهم چه در قسمت درمان و چه در سایر بخشها مورد توجه همگان قرار گرفتهاست.در سطح جهانی، بحران نیروی کار سلامت یک پدیده رایج است که عملکرد سیستم های مراقبت های بهداشتی را به چالش میکشد.کمبود کارکنان بهداشتی، روشهای آموزشی ضعیف، توزیع نادرست منابع انسانی، و مدیریت ضعیف گردش مالی متخصصان سلامت، چالشی جدی برای بیمارستانها است. سختی محل کار در مجموعه ارائه سلامت ممکن است منجر به فرسودگی شغلی و "تاب آوری ضعیف در محل کار" (RaW) شود که به طور قابل توجهی عملکرد سیستم مراقبت های بهداشتی را به چالش می کشد. پرسنل بالینی که فاقد شفقت به خود و ذهن آگاهی هستند، اغلب از فرسودگی شغلی و سطوح پایینتر RaW رنج میبرند که توانایی غلبه بر مشکلات را مختل میکند.
- Abstract
-
in recent years, Corona virus as an important factor both in treatment and in others The sectors have been noticed by everyone. Globally, the health workforce crisis is a phenomenon It is common that challenges the functioning of health care systems. Staff shortages sanitation, poor training methods, misallocation of human resources, and poor turnover management Health professionals are a serious challenge for hospitals. The difficulty of the workplace in the presentation set Health may lead to burnout and "poor resilience at work" (RaW) which It significantly challenges the functioning of the health care system. Clinical staff Lacking self-compassion and mindfulness, they often suffer from burnout and lower levels of RaW. which impairs the ability to overcome problems.