ژاله فتحی
عنوان پایاننامه
تاثیر درگیری مشتری بر شناسایی برند توسط مشتری با در نظر گرفتن نقش شهرت برند ( مورد مطالعه: مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری اصفهان )
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- استاد راهنما
- فاطمه یاوری گهر
- دانشجو
- ژاله فتحی
- استاد مشاور
- سیدمجتبی محمودزاده
- استاد داور
- وحید ناصحی فر
- چکیده
- تاثیر درگیری مشتری بر شناسایی برند توسط مشتری با در نظر گرفتن نقش شهرت برند ( مورد مطالعه: مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری اصفهان )