اکبر پورفرج
فعالیتها
-
الگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعه گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
معیارهای انتخاب راهنمایان تورهای ورودی
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار گردشگران داخلی بازدید کننده از میراث فرهنگی ملموس: مورد مطالعه کاخ گلستان تهران
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه گردشگری باستان شناختی (مورد مطالعه محوطه سنگ نگاره های تیمره خمین)
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر توسعه محصولات فرهنگی در گردشگری: مورد مطالعه سوغاتی های شهر تهران
-استاد راهنما
-
تحلیل رضایت دفاتر خدمات مسافرتی از تسلط دانشجویان گردشگری به زبان انگلیسی
-استاد راهنما
-
وضعیت بازاریابی غذاهای سنتی ایران در وبسایت های دفاتر خدمات مسافرتی: مورد مطالعه جامعه تورگردانان ایران
-استاد راهنما
-
ویژگی های عکس های تبلیغاتی از منظر بازاریابان گردشگری: مورد مطالعه دفاتر عضو جامعه تورگردانان ایران
-استاد راهنما
-
تاثیرمیراث فرهنگی ملموس استان مازندران درتصمیم به سفر گردشگران داخلی
-استاد راهنما
-
علل عدم توسعه گردشگری میراث فرهنگی شهرستان ری
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی استان قزوین
-استاد راهنما
-
تاثیر ابعاد اجتماعی بحران های زیست محیطی بر مشاغل گردشگری (مورد مطالعه :مشاغل مرتبط با گردشگری دریاچه ارومیه)
-استاد راهنما
-
تحلیل رابطه بین مشخصات جمعیت شناختی گردشگران و بازدیدآنان از میراث فرهنگی (مورد مطالعه: مهمان پذیرهای شهر تهران)
-استاد راهنما
-
الگوی هویت برند گردشگری شهر کرمان
-استاد راهنما
-
تاثیر هوش اجتماعی بر عملکرد راهنمایان تور ایران: مورد مطالعه گردشگران ورودی
-استاد راهنما
-
مدل بازاریابی بین المللی صنایع دستی ایران (مورد مطالعه: فرش دستباف و تابلو فرش )
-استاد راهنما
-
بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به میراث فرهنگی: مورد مطالعه تپه سیلک کاشان
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر توسعه گردشگری باستان شناسانه استان فارس : مورد مطالعه چشم انداز باستان شناسی ساسانی منطقه فارس
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر توسعه اقامتگاه های بوم گردی ایران
-استاد راهنما
-
مدل مدیریت حفاظت از پدیده های ژئوتوریستی در مقصد های گردشگری
-استاد راهنما
-
مطالعه ابعاد مختلف منافع گردشگری رویدادمورد مطالعه جشنواره تابستانی جزیره کیش
-استاد راهنما
-
نقش انگیزه های سفر گردشگران داخلی در خرید سوغاتی (مورد مطالعه سوغاتی جات شهر یزد
-استاد راهنما
-
ساز و کارهای مشارکت جامعه محلی در گردشگری میراث فرهنگی مورد مطالعه : میدان نقش جهان
-استاد راهنما
-
تاثیر انگیزه در رضایت گردشگران از میراث فرهنگی (مورد مطالعه: باغ موزه نادری)
-استاد راهنما
-
تاثیر گردشگری ادبی بر توسعه گردشگری استان آذربایجان شرقی
-استاد راهنما
-
اصول توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در سایت های میراث فرهنگی جهانی ایران مورد مطالعه : باغ فین کاشان
-استاد راهنما
-
نقش میراث فرهنگی در توسعه پایدار گردشگری ایران
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتب مقطع دبیرستان برای مقابله با تخریب گرایی میراث فرهنگی
-استاد راهنما
-
الویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری میراث فرهنگی: مورد مطالعه گردشگری میراث فرهنگی شهر تهران
-استاد راهنما
-
تاثیر نوستالژی بر رضایت گردشگران داخلی: مورد مطالعه اقامتگاه های سنتی اصفهان
-استاد راهنما
-
نقش گردشگری در تنوع بخشی به مشخصه های فرش و تابلو فرش تبریز مورد مطالعه بازار سنتی تبریز
-استاد راهنما
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه گردشگری فیلم
-استاد راهنما
-
بررسی جایگاه غذا های محلی نسبت به سایر جاذبه های گردشگری استان گیلان از منظر گردشگران داخلی
-استاد راهنما
-
رتبه بندی محوطه های تاریخی ایرانبر اساس معیار های میراث جهانی و گردشگری (مورد مطالعه تپه حسنلو،تپه سیلک،تپه ازبکی و شهر یری)
-استاد راهنما
-
تاثیرهوش فرهنگی راهنمایان تور بررضایت گردشگران از سفر
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
ادراکات گردشگران اروپایی از خصوصیات غذاهای سنتی ایرانی
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بر کیفیت تجربه گردشگران میراث فرهنگی (مورد مطالعه : گردشگران داخلی کاخ گلستان)
-استاد راهنما
-
طبقه بندی انواع محتواهای مرتبط با میراث فرهنگی در اینستاگرام
-استاد راهنما
-
نقش اصالت غذاهای محلی بر رضایت گردشگران داخلی (مورد مطالعه: غذاهای محلی استان گیلان)
-استاد راهنما
-
شناسایی پتانسیل های گردشگری استان سمنان در مسیر جاده ابریشم
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
شناسایی عوامل موثر بر گردشگری در دسترس (مورد مطالعه: شهر اردبیل )
-استاد راهنما
-
جایگاه اصول گردشگری پایدار در خطمشیهای تشکلهای گردشگری ایران
-استاد راهنما
-
رابطه بین تجربه بازدید از سایت های گردشگری سیاه با قصد بازدید مجدد از آنها(با توجه به نقش متغییرهای هنجار ذهنی،نگرش و رضایت) مورد مطالعه: موزه عبرت تهران
-استاد مشاور
-
چارچوب مشارکت عمومی و خصوصی در گردشگری
-استاد مشاور
-
بررسی
-استاد مشاور
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب هتل های پنج ستاره تهران
-استاد مشاور
-
تاثیر اینستاگرام بر تصمیم گیری فرد جهت بازدید از مقصد های گردشگری مطالعه موردی جزیره هرمز
-استاد مشاور
-
نقش زنان فعال در توسعه ی صنایع دستی سیستان و بلوچستان مطالعه موردی: شهرستان ایرانشهر
-استاد مشاور
-
مدل توسعه اگریتوریسم در میراث کشاورزی شهری، مورد مطالعه:باغشهر بم
-استاد مشاور
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای گردشگری شهری (مورد مطالعه اصفهان)
-استاد مشاور
-
الگوی گردشگری عدالت محور با رویکرد اسلامی
-استاد مشاور
-
اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در بهبود گردشگری بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر
-استاد مشاور
-
"عوامل موثر برسودمندی وب سایت های فعال درحوزه گردشگری پزشکی
-استاد مشاور
-
شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگران داخلی در شرایط بحران های اقتصادی کشور
-استاد مشاور
-
تاثیر هوش عاطفی راهنمایان تور بر ادراک گردشگران از عملکرد آنان
-استاد مشاور
-
تاثیر فیلم های مستند گردشگری ماجراجویانه بر انگیزه سفر گردشگران داخلی(مورد مطالعه استان اردبیل)
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بررضایتمندی بیماران خارجی از گردشگری پزشکی
-استاد مشاور
-
تجربیات سفر گردشگران سالمند به شهر مشهد
-استاد مشاور
-
تاثیر بازاریابی آنلاین بر آمیزه ارتباطات در صنعت گردشگری (مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی)
-استاد مشاور
-
تاثیر توانمند سازی (روانشناختی ،اجتماعی و سیاسی )زنان بر گسترش گردشگری پایدار در ج.ا.ایران (مورد مطالعه صنعت گردشگری آذربایجان شرقی)
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه مشتریان اقامتگاه های بوم گردی بر رضایت و قصد اقامت مجدد آنهامورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم
-استاد مشاور
-
تاثیر ولاگ ها بر قصد خرید سفر گردشگران
-استاد مشاور
-
تاثیر کاربرد های رسانه های اجتماعی بر بازاریابی گردشگری سلامت
-استاد مشاور
-
ارائه الگوی زیست بوم صنعت گردشگری ایران با ترکیبی از فناوری های اطلاعاتی نوظهور
-استاد مشاور
-
تاثیر آمیخته بازاریابی صنایع دستی شهر همدان از دیدگاه گردشگران داخلی
-استاد مشاور
-
آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی با تمرکز بر زورخانه های شهر قم از دید گردشگران داخلی
-استاد مشاور
-
تاثیر بازیهای ویدیویی مرتبط با مقصد گردشگری بر تمایل بازیکنان به بازدید از مقصد گردشگری ( مورد مطالعه بازی ویدیویی )
-استاد مشاور
-
تاثیرارزش طول عمر مشتریان آژانس های مسافرتی برخط و دسته بندی آن ها مطالعه موردی شرکت دور پرواز (فلایتیو)
-استاد مشاور
-
مدل تاثیر تفاوت های فرهنگی در درک اصالت بر تمایل سفر بعه مقصد ایران موردی: ملیت آلمانی وچینی
-استاد داور
-
گردشگری خلاق و تاثیر آن بر کارآفرینی شهرستان تفرش
-استاد داور
-
الگوی ادراک زنان فعال در صنعت گردشگری از مفهوم توانمند سازی (مورد مطالعه: زنان شاغل در اقامتگاه های بوم گردی استان کرمان )
-استاد داور
-
ارزیابی تاثیرپیامدهای کرونا برارتقا شاخص های اچ اس ی در هتل ها
-استاد داور
-
تاثیر داستان سرایی بر تجربیات مهمانان در بوتیک هتل ها
-استاد داور
-
مدل رفتار مصرف کننده قومیت گرا مبتنی بر ادراک گردشگران داخلی
-استاد داور
-
تاثیر سیستم های کاری با عملکردبالا بر عملکرد سازمانی و بهره وری کارکنان در آژانس های مسافرتی
-استاد داور
-
اولویت بندی نیاز های کودکان در سفرهای خانوادگی (مورد مطالعه شهر اصفهان)
-استاد داور
-
تحلیل محتوای گزارش ها و اخبار گردشگری رسانه های کلاسیک(مورد مطالعه: روزنامه های ایران، شرق، همشهری و ابتکار)
-استاد داور
-
تاثیر رویکرد مدیریت منابع انسانی بر نوآوری خدمات در بخش گردشگری با نقش میانجی سرمایه فکری (مورد مطالعه : کارکنان آژانس های گردشگری شهر تبریز)
-استاد داور
-
عوامل موثر در شکل گیری تصویر ذهنی گردشگران اروپایی از ایران به عنوان مقصد گردشگری (مورد مطالعه گردشگران آلمان)
-استاد داور
-
شناسایی اثرات گردشگری مناطق حفاظت شده بر توسعه پایدار روستایی(مورد مطالعهروستای قلعه بالا شاهرود)
-استاد داور
-
نگاهی به بازیابی هویت شهرهای تاریخی اطراف کلانشهرها با رویکرد گردشگری (الگوی موردی: شهر ری )
-استاد داور