جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۸ مورد از کل ۸ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تاثیر ارزیابی شناختی و واکنش عاطفی بر نگرش به برند و قصد خرید در تبلیغات داسنان سرایانه با نقش میانجی نگرش به تبلیغات طنز، دراماتیک و الهام بخشسامان صفریکبری بخشی زاده برجمحمدرضا کریمی علویجه۳۱ تیر ۱۴۰۴
رابطه تجربه انلاینسیدآرشام روحی قدسی نیامحمدصالح ترکستانیزهره دهدشتی شاهرخ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
تاثیر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه برند و تصویر برند و نقش تعدیل گر سهولت استفاده(تنظیم نشده)
چارجوب کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای صنعت تجارت الکترونیک کشور ایران(تنظیم نشده)
تاثیر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه برند و تصویر برند و نقش تعدیل گر سهولت استفاده (تنظیم نشده)
تاثیر ابزارهای بازاریابی عملکرد بر میزان تعامل مشتریان در خریدهای آنلاین ، نقش میانجی نوع پلتفرم تجارت الکترونیک و نقش تعدیل گر شهرت برند (تنظیم نشده)
تاثیر ساختار و سبک زبان روایت در کمیپین های تامین مالی بازی های دیجیتال بر موفقیت جذب سرمایه: تحلیل داده های کیک استارتر(تنظیم نشده)
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی هم آفرینی ارزش، تعامل خریدار بابرند و اعتماد به برند (مورد مطالعه شرکت نیلپر)(تنظیم نشده)