جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۵ مورد از کل ۵ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
تاثیر ارزیابی شناختی و واکنش عاطفی بر نگرش به برند و قصد خرید در تبلیغات داسنان سرایانه با نقش میانجی نگرش به تبلیغات طنز، دراماتیک و الهام بخشسامان صفریکبری بخشی زاده برجمحمدرضا کریمی علویجه۳۱ تیر ۱۴۰۴
تاثیر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه برند و تصویر برند و نقش تعدیل گر سهولت استفاده (تنظیم نشده)
تاثیر ابزارهای بازاریابی عملکرد بر میزان تعامل مشتریان در خریدهای آنلاین ، نقش میانجی نوع پلتفرم تجارت الکترونیک و نقش تعدیل گر شهرت برند (تنظیم نشده)
تاثیر ساختار و سبک زبان روایت در کمیپین های تامین مالی بازی های دیجیتال بر موفقیت جذب سرمایه: تحلیل داده های کیک استارتر(تنظیم نشده)
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی هم آفرینی ارزش، تعامل خریدار بابرند و اعتماد به برند (مورد مطالعه شرکت نیلپر)(تنظیم نشده)