جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۳۹ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
الگوی نقش افرینی بازاریابی بر غنی سازی زندگی مخاطب تئاتریاسمن کریم پورزهره دهدشتی شاهرخمحمود محمدیان محمودی تبار۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مدل مهار هم تخریبی ارزش دیجیتال مشترییزدان رحمت آبادیمحمدرضا کریمی علویجه, وحید ناصحی فرزهره دهدشتی شاهرخمحمود محمدیان محمودی تبار۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
چارچوب انتخاب سبک های مخاطب قراردادن مشتری ها در ابزارهای ارتباطی با توجه به کهن الگوهاو جنسیت برندرویا شاکریمحمدصالح ترکستانی, زهره دهدشتی شاهرخمحمود محمدیان محمودی تبارمحمدرضا کریمی علویجه۰۳ دی ۱۴۰۲
ارائه مدلهای همکاری بانک های خصوصی ایران با فین تک ها (فناوری های مالی)ارشد هدایتیمحمود محمدیان محمودی تبار, وحید ناصحی فرزهره دهدشتی شاهرخ۳۰ آبان ۱۴۰۲
الگوی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراهامیر اصلانی افراشتهوحید خاشعی ورنامخواستیزهره دهدشتی شاهرخ۲۳ آبان ۱۴۰۲
مدل تجربه هم افرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیرافرا شعارانوحید ناصحی فرزهره دهدشتی شاهرخ۲۱ آبان ۱۴۰۲
الگوی بازاریابی جوامع دور از وطن برندهای ایرانیپدرام جاهدیکبری بخشی زاده برج, زهره دهدشتی شاهرخمحمدصالح ترکستانی۲۹ شهریور ۱۴۰۲
مدلی برای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه فرودگاه امام خمینیمحمدحسین زینلیان ندیکیوحید ناصحی فرزهره دهدشتی شاهرخ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
الگوی تحلیل احساسات مشتریان خدمات مدیریت داراییمحسن لالجینیمحمدتقی تقوی فرد, زهره دهدشتی شاهرخوحید ناصحی فر۲۸ شهریور ۱۴۰۲
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری( در صنعت فرش دستبافت ایران)ملیحه اسلامی پناهمحمدصالح ترکستانی, وحید ناصحی فرزهره دهدشتی شاهرخ۳۰ بهمن ۱۴۰۱