جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۵ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
نقش رفتارهای فروش تطبیقی در اثرگذاری خودتفسیری بر عملکرد فروش نمایندگان بیمه (مورد مطالعه شرکت بیمه نوین)(تنظیم نشده)
"تأثیر شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین بر توسعه شبکه سازی و عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی در صنعت کشاورزی"(تنظیم نشده)
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر اعتماد و وفاداری به برند: نقش میانجی رضایت مسافران (مطالعه موردی: اسنپ)(تنظیم نشده)
راهکار های موفقیت شاپینگ مال ها (مورد مطالعه : ایرانمال)(تنظیم نشده)
تحلیل تاثیر نوآوری مصرف کننده و نوآوری محصول بر تمایل به پرداخت پول بیشتر در لوازم خانگی های هوشمند- مورد مطالعه جارو برقی هوشمند(تنظیم نشده)
بررسی تاثیر تهدید کلیشه ای بر اضطراب فروش با در نظر گرفتن نقش مداخله گر متغیر های جمعیت شناختی فروشندگان صنعت پوشاک(تنظیم نشده)
تاثیر کشور مبدا و تبلیغات توصیه ای بر قصد خرید مشتری در صنعت تجهیزات پزشکی با توجه به نقش میانجی تصویر برند و نگرش به برندمحمدامین افراختهمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برج(تنظیم نشده)
الگوی مبنایی چالش های رفع تعهد ارزی در بازرگانی بین الملل برای صادر کنندگان ایرانیمحمد باقرپورچهاردهمحمدرضا کریمی علویجهحامد دهقانان(تنظیم نشده)
تاثیر جهانشهرگرایی و قوم مداری بر قصد خرید از برند های خارجی خودرو : نقش میانجی قضاوت محصول وارداتی (مطالعه موردی: خودروهای کره ای)علی پورباقرمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برج(تنظیم نشده)
الگوی لجستیک و زنجیره تامین در شرکت های تولید کننده قطعات خودرو (مطالعه موردی شرکت عظام)فرهاد همتی اتشگاهوحید ناصحی فررحیم زارع(تنظیم نشده)