جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۴۸ مورد.
عنوان پایان‌نامهدانشجواستاد مشاوراستاد راهنمااستاد داورتاریخ دفاع
 
نقش کیفیت وب سایت بروفاداری مشتریان ازطریق اعتماد و نگرش به وب سایت و رضایت(مورد مطالعه:مشتریان دیجی کالا)محمد ضیائیان مفیدوحید ناصحی فرمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برج۳۱ شهریور ۱۴۰۲
تاثیر سبک تفکر منطقی - تجربی بر اثربخشی تبلیغات فروش BOGOF و Mupمحمد بنفشهمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برجوحید ناصحی فر۳۱ شهریور ۱۴۰۲
تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک بروفاداری مشتری بانقش میانجی تجربه نعامل و رضایت مشتریان بانکمریم خالقیوحید ناصحی فرمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برج۰۸ اسفند ۱۴۰۱
شناسایی و اولویت بندی مشکلات شرکتهای کوچک و متوسط دراستفاده ازمشاوران حوزه کسب و کارامیرعباس آذرحزینمحمود محمدیان محمودی تبارمحمدرضا کریمی علویجهوحید ناصحی فر۳۰ بهمن ۱۴۰۱
پیامدهای برند خودابرازگر درونی و اجتماعی در رسانه های اجتماعیربابه ابراهیمی فرسنگیمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برجوحید ناصحی فر۳۰ بهمن ۱۴۰۱
عوامل موثر بر قصد خرید گروهی آنلاینفاطمه هادی زادهوحید ناصحی فرکبری بخشی زاده برجشهرام خلیل نژاد۳۰ بهمن ۱۴۰۱
عوامل روانشناختی تاثیرگذاربرتصمیم خرید مصرف کننده بامیانجی گری قصدخرید و نقش تعدیل گری جنسیت و سن درشرایط همه گیری بیماری کرونازهرا بهمنیزهره دهدشتی شاهرخمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برج۳۰ بهمن ۱۴۰۱
" بررسی جهت گیری بازارصادراتی،‌قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی با توجه به نقش عوامل خارجی و اثربخشی بازاریابی (‌مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی"سعید محبوبیمحمدرضا کریمی علویجهکبری بخشی زاده برجوحید ناصحی فر۳۰ شهریور ۱۴۰۱
تاثیر فعالیت های بازایابی رسانه اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد خرید و قصد مشارکت با نقش میانجی کیفیت رابطه و اعتماد مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرامپریچهر چوبککبری بخشی زاده برجمحمدرضا کریمی علویجهزهره دهدشتی شاهرخ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
نقش نظریه ی منطق چیرگی خدمات در تاثیر ابعاد فرهنگی فردی در درگیری مصرف کننده در جوامع برخط برند، قصد خرید و وفاداریمهدی نورمحمدیکبری بخشی زاده برجمحمدرضا کریمی علویجهمحمود محمدیان محمودی تبار۳۰ شهریور ۱۴۰۱