
پگاه دهدار
عنوان پایاننامه
نقش رسانه های اجتماعی در بی میلی گردشگران به گردشگری کم شتاب
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- ساعت دفاع
- چکیده
-
این پژوهش با هدف نقش رسانه های اجتماعی در بیمیلی گردشگران به گردشگری کم شتاب انجام شد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی–همبستگی و از نوع پیمایشی میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضرکارشناسان حوزه گردشگری در شهر تهران می باشند. براساس فرمول کوکران حجم نمونه ۳۸۴ نفر محاسبه شد. در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. در این پژوهش تجزیه و تحلیل اطلاعات به روش تحلیل عاملی است (با استفاده از نرم افزار ) انجام خواهد شد.
کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی، بیمیلی گردشگران، گردشگری کم شتاب