ملیکاسادات محمدی
عنوان پایاننامه
تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری به برندوتبلیغات دهان به دهان در صنعت هتل داری(مورد مطالعه : هتل های ۵ ستاره تهران "
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- استاد مشاور
- فاطمه یاوری گهر
- دانشجو
- ملیکاسادات محمدی
- استاد راهنما
- سیدمجتبی محمودزاده
- استاد داور
- ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین
- چکیده
- تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری به برندوتبلیغات دهان به دهان در صنعت هتل داری(مورد مطالعه : هتل های ۵ ستاره تهران "