مهدی ابراهیمی
فعالیتها
-
طراحی مدلی برای ورود کسب و کارها به بازارهای پلتفرم پایه تراکنشی دیجیتال در ایران
-استاد راهنما
-
مدل شکل دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم افزار
-استاد راهنما
-
رابطه تمایل به کنترل با قابلیت اتحاد با تعدیلگری سرمایه رابطه ای
-استاد راهنما
-
رابطه سرمایه فکری و مزیت رقابتی بامیانجی گری قابلیت های پویا در شرکت های دانش بنیان
-استاد راهنما
-
الگوی قابلیت پویای توسعه محصول جدید در کسب و کارهای پلتفرمی نمایش خانگی اشتراکی ایرانی
-استاد راهنما
-
الگوی حاکمیت شرکتی زیست-بومپایه در صندوق های بازنشستگی
-استاد راهنما
-
مدلی برای استراتژی سازی شهودی
-استاد راهنما
-
مدل هم رقابتی عمودی در زنجیره فولاد-معادن
-استاد راهنما
-
مدلی برای توسعه قابلیت های پویای بازرایابی در صنعت لوازم خانگی ایران
-استاد راهنما
-
رابطه بین لختی سازمانی و نواوری مدل کسب و کار با تعدیلگری نواوری باز و دوسوتوانی فناوری اطلاعات در کسب و کارهای کوچک و متوسط نرم افزاری در صنعت فناوری اطلاعات
-استاد راهنما
-
طراحی مدل کسب و کارباشگاه های فوتبال پایه مشهد
-استاد راهنما
-
رابطه عزم استراتژیک با تغییر استراتژیک با توجه به نقش میانجی تدوین استراتژی( مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
-استاد راهنما
-
تاثیر تسهیم دانش برنوآوری دوسوتوان با نقش میانجی سرمایه ی فکری و تعدیل گری نوآوری باز درصنعت بانکداری ایران.
-استاد راهنما
-
مدلی برای اجرای راهبرد نوآوری در صنعت پیشرفته با محصول پیچیده (مورد مطالعه:صنعت هوایی ایران)
-استاد راهنما
-
الگویی برای شکل گیری استراتژی اجتماع محور شرکت
-استاد مشاور
-
الگویی برای تصمیم گری استراتژیک در محیط های پرسرعت ،مطالعه چند موردی در صنعت بانکداری ایران
-استاد مشاور
-
تاثیر تحریم های اقتصادی برای انتخاب استراتژی های بازرگانی بین الملل در شرکت های دانش بنیان
-استاد مشاور
-
مدل کیفیت خدمات فناوری های مالی در صنعت بانکداری ایران
-استاد مشاور
-
رابطه ارزش های سازمانی و نوآوری مدل کسب و کار با نقش تعدیل گری لختی دانش و جستجوگری سازمانی در صنعت پخش مواد غذایی ایران
-استاد مشاور
-
مدلی برای کنترل راهبردی کسب و کارها در صنعت ۴.۰
-استاد مشاور
-
طراحی مدل هوش رقابتی با رویکرد یادگیری ماشینی در صنعت بیمه
-استاد مشاور
-
الگوی کاربست قابلیت های پویا در رشد شرکت های ساختمانی
-استاد مشاور
-
الگوی زبانی اجرای استراتژی
-استاد مشاور
-
الگویی برای همکاری های نوآورانه در اکوسیستم کسب و کار شرکت های فولادی
-استاد مشاور
-
الگوی پایداری مدل کسب و کار اقتصاد چرخشی (مورد مطالعه صنعت بسته بندی ایران)
-استاد مشاور
-
رابطه جهت گیری استراتژیک و دوسوتوانی سازمانی با تعدیل گری انباشت دانش در شرکت های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
-استاد مشاور
-
رابطه ی جست و جوگری سازمانی و نوآوری مدل کسب و کار با تعدیل گری سکون دانش در صنعت بانکداری ایران
-استاد مشاور
-
رابطه ی تنوع در تیم مدیریت ارشد و دوسوتوانی سازمانی با تعدیل گری اعتماد شناختی وجهت گیری مدیر عامل
-استاد مشاور
-
طراحی مدلی از استراتژی هم اواسازی در کسب و کارهای مبتنی بر پلتفرم
-استاد مشاور
-
مدلی برای آگاهی استراتژیک استارت آپ های حوزه فن آوری اطلاعات
-استاد مشاور
-
رابطه تجربه شکست و نوآوری مدل کسب و کار با تعدیلگری منابع آزاد در شرکت های دانش بنیان
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استراتژی تحول دیجیتال در صنعت بانکداری
-استاد مشاور
-
تجزیه و تحلیل سفرهای خرید مشتریان بر اساس داده های دیجیتال جهت بهبود تجربه خرید مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی موتن رو
-استاد داور
-
رابطه حاکمیت جمعی و رهبری توزیعی با نوآوری در مدل کسب و کار با میانجی گری انعطاف پذیری استراتزیک در فروشگاه های آنلاین پوشاک
-استاد داور
-
مدل نوسازی استراتژیک سازمان در شرایط عدم اطمینان محیطی( مورد مطالعاتی: سازمان های استارت آپ در صنعت پرداخت)
-استاد داور
-
رابطه ی استراتژی سبز با تاب آوری سازمانی با میانجی گری سرمایه رابطه ای(مورد مطالعه شرکتهای صنایع شیمیایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان)
-استاد داور
-
شناسایی اولویت بندی عوامل موثر بر چند خانگی سکوهای ایرانی
-استاد داور
-
تاثیر قابلیت تحلیل کلان داده بر دوسوتوانی نوآوری با میانجی گری چابکی سازمانی و قابلیت مدیریت دانش در صنعت خرده فروشی آنلاین ایران
-استاد داور
-
شناسایی و اولویت بندی مدل های درامدی کسب و کارهای نوپا در حوزه فن آوری مالی در ایران
-استاد داور
-
تاثیرابعادفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بروفاداری به برند نالینو
-استاد داور
-
شناسایی و اولویت بندی عناصر بهینه طراحی وب سایت خرده فروشی های انلاین
-استاد داور
-
توسعه نقشه سفر مشتری در یک وب سایت تجارت الکترونیک با استفاده از داده های فناوری ردیابی چشم و نقشه گرمایشی مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی موتن رو
-استاد داور
-
الگوی مدیریت زنجیره تامین الکترونیک در فروشگاههای زنجیره ای شهروند
-استاد داور
-
تاثیر بازاریابی دیجیتال و قیمت ادراک شده بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی درگیری مشتری،آگاهی از برند، تصویر برند و نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند
-استاد داور
-
تاثیر عوامل مرتبط با اینفلوئنسرها ی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید دنبال کنندگان با توجه به نقش تعدیل گر تطابق بین اینفلوئنسر و محصول
-استاد داور
-
رابطه شبکه سازمانی و نوسازی استراتژیک با میانجی گری چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای حمل و نقل اینترنتی)
-استاد داور
-
مدلی برای اجرای استراتژی مبتنی بر دیدگاه منبع محور در شرکت های دانش بنیان
-استاد داور