فراخوان طرح پژوهشی دانشگاه کردستان

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۹۵۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۴۰۱
فراخوان طرح پژوهشی دانشگاه کردستان
فراخوان طرح پژوهشی دانشگاه کردستان

به آگاهی می‌رساند دانشگاه کردستان به عنوان رئیس کار‌گروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی با اقلیم کردستان جمهوری عراق و برای پاسخگویی به وظایف تعیین شده از سوی مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت افزایش مراودات علمی با اقلیم کردستان آمادگی خود را برای پذیرش شش طرح پیشنهادی اعلام می‌دارد.

با توجه به سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین مراودات وسیع اقتصادی و فرهنگی کشورمان با اقلیم کردستان عراق دو طرح از طرح‌های فوق باید به بررسی و ارزیابی بخش‌های اقتصادی اقلیم کردستان عراق با تاکید بر صادرات ایران و همچنین به ارزیابی بستر‌ها و ظرفیت‌های آموزش عالی در کردستان عراق بپردازد. محورهای چهار طرح دیگر کاملا آزاد است. شش طرح منتخب با داوری از میان طرح‌های ارسالی به دبیر‌خانه کارگروه ملی هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی با اقلیم کردستان عراق انتخاب خواهند شد. طرح‌هایی در دبیر‌خانه داوری می‌شوند که با مشارکت یک یا چند عضو هیات علمی از اقلیم کردستان عراق تعریف شده باشند.

خواهشمند است طرحهای تحقیقاتی استادان محترم را حداکثر تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ به معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال نمایید تا برای دانشگاه کردستان فرستاده شود.


نظر شما :