فراخوان گرنت اعضای هیات علمی
ضمن ابلاغ یک نسخه از دستورالعمل اجرایی و جدول هزینه کرد پژوهانه (GRANT) اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، خواهشمند است دستور فرمائید ضمن مطالعه دقیق آن، طبق بازه زمانی زیر اقدام لازم معمول فرمایند:
1- ابلاغ دستورالعمل به اعضای محترم هیأت علمی آن دانشکده و تشکیل کمیته گرنت.
2- بارگذاری مستندات و ارائه فرم درخواست تخصیص گرنت، درسامانه مدیریت پژوهشی دانشگاه، حداکثر تا 1396/12/1 .
3- بررسی مستندات بارگذاری شده، تعیین، محاسبه، ثبت امتیازات نهایی و صورتجلسه امتیازات، حداکثر تا 1396/12/15.
4- ارسال فرم درخواست متقاضیان از طریق سامانه و تصویر آن به همراه صورتجلسه کمیته گرنت دانشکده به این معاونت، حداکثر تا 1396/12/29 .
5- دوره محاسبه گرنت اعضای محترم هیات علمی، بهمن ماه هر سال است؛ ضروری است:
الف- آن دسته از اعضای محترم هیأت علمی که تا کنون از اعتبار گرنت استفاده نکرده اند؛ مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی از اول بهمن 1393 ( 2015/1/21 ) تا اول بهمن 1395 ( 2017/1/21 ) را بارگذاری نمایند. (دو سال گذشته)
ب- آن دسته از اعضای محترم هیأت علمی که برای دومین یا چندمین بار، متقاضی استفاده از اعتبار گرنت هستند؛ مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی از اول بهمن 1394 ( 2016/1/21 ) تا اول بهمن 1395 ( 2017/1/21 ) را بارگذاری نمایند. ( یک سال گذشته)
یادآوری: از بارگذاری یا امتیازدهی به مستنداتی که املای مصوب نام دانشگاه به فارسی (علامه طباطبائی) یا لاتین(Allameh Tabataba"i ) در آن ها به درستی قید نشده است؛ اکیداً خودداری فرمایند.
ضمناً آیین نامه و جدول نحوه هزینه کرد گرنت در سایت معاونت پژوهشی دانشگاه قابل مشاهده است.
نظر شما :