قابل توجه دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۵ کد : ۲۶۸۰۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۵۹
دستورالعمل ثبت نام از پذیرفته شدگان ورودی جدید، دستورالعمل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، اهم آیین‌نامه آموزشی مقطع کارشناسی، برنامه زمان‌بندی ثبت نام حضوری و فرم‌های ثبت نام
قابل توجه دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان  مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403، به پیوست دستورالعمل ثبت نام از پذیرفته شدگان ورودی جدید، دستورالعمل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، اهم آیین‌نامه آموزشی مقطع کارشناسی، برنامه زمان‌بندی ثبت نام حضوری و فرم‌های ثبت نام جهت دستور اقدام لازم ارسال می‌گردد، مقتضی است دستور فرمایید کلیه موارد مندرج در دستورالعمل سازمان سنجش به‌ دقت مطالعه و نسبت به بررسی و رعایت مفاد و بندهای آن اقدام لازم به عمل آید؛ هم‌چنین ترتیبی اتخاذ گردد موارد مغایرت بین اطلاعات ارسالی از سازمان سنجش و مدارک ارسال شده توسط پذیرفته شدگان به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه اعلام شود. 

شایان ذکر است ثبت نام پذیرفته شدگان جدید مقطع کارشناسی در دو مرحله؛ ثبت نام الکترونیکی و ثبت نام حضوری جهت ارایه اصل مدارک تحصیلی انجام خواهد شد، لذا ضروری است اقدامات ذیل در دانشکده ها انجام شود:

  • ثبت نام الکترونیکی از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1403/07/23 لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 1403/07/25 در سامانه آموزشی گلستان انجام خواهد شد.
  •  دستورالعمل ثبت نام و جدول زمان‌بندی ثبت نام حضوری و جدول رشته و آدرس دانشکده جهت اطلاع پذیرفته شدگان جدید در سایت دانشکده بارگذاری شود.
  • کارشناسان آموزش در روزهای ثبت نام الکترونیکی، مطابق دستورالعمل‌های ارسالی، پذیرفته شدگان جدید را راهنمایی و پاسخگوی سوالات تلفنی آن‌ها باشند.
  •  پس از اتمام زمان ثبت نام الکترونیکی، اطلاعات دانشجویان و مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان مطابق دستورالعمل ارسالی، توسط کارشناسان کنترل شده و در صورتی که تمامی اطلاعات و مدارک به طور کامل و دقیق در سامانه ثبت شده باشد، نسب به تایید آن در سامانه اقدام نمایند.
  • پس از اتمام مهلت ثبت نام الکترونیکی، گزارش کاملی از دانشجویان ثبت نام شده از سامانه گلستان اخذ و نسبت به ثبت واحدهای درسی (انتخاب واحد گروهی) در روز پنج شنبه مورخ 1403/07/26 در سامانه گلستان اقدام شود.
  • کلاسهای دانشجویان ورودی جدید سال 1403 مقطع کارشناسی از روز شنبه مورخ 1403/07/28 شروع خواهد شد، لذا لازم است به دانشجویان سنوات قبل که با پذیرفته شدگان جدید درس انتخاب کرده اند، زمان شروع کلاس‌ها اطلاع رسانی شود.
  • پذیرفته شدگانی که ثبت نام الکترونیکی انجام داده‌اند ضروری است مدارک مندرج در دستورالعمل را به صورت حضوری مطابق جدول زمان بندی پیوست به دانشکده محل تحصیل تحویل نمایند.
  • پذیرفته شدگان مرد مشمول، می‌بایست نسبت به درخواست معافیت تحصیلی دانشجوئی بصورت الکترونیکی در سامانه نظام وظیفه مطابق دستورالعمل ارسالی اقدام نمایند. 
  • کلیه فرم های ثبت نام به پیوست جهت اطلاع کارشناسان آموزش و کنترل فرم های بارگذاری شده در سامانه گلستان  ارسال شده است؛ و نیازی به تکمیل و پرینت کاغذی در روز ثبت نام حضوری نمی باشد.
  • در روز ثبت نام حضوری، جهت ارائه اصل مدارک تحصیلی، شخص دانشجو باید به اداره آموزش جهت کنترل و مطابقت عکس مندرج در سامانه گلستان با چهره دانشجو، مراجعه نماید، پس از مطابقت عکس در صورت وجود هرگونه مغایرت، مطابق با دستور العمل سازمان سنجش اقدام و فرم مغایرت عکس(پیوست) توسط شخص دانشجو تکمیل و در اسرع وقت به مدیریت خدمات آموزشی کتبا اعلام گردد.
  • نکات مهم:  

  • پذیرفته شدگان باید اصل یا گواهی‌نامه موقت مدرک دوره تحصیلی قبلی با تاریخ فراغت 1403/06/31 به دانشکده ارایه نمایند؛ در صورتی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ فراغت فوق الذکر نشده باشند مجاز به ثبت نام نبوده و مراتب جهت انجام اقدامات بعدی به صورت مکتوب به مدیریت خدمات آموزشی اعلام گردد.
  • ثبت نام در دو مرحله قطعی می شود، در صورتی که دانشجو نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام ننموده باشد مجاز به طی مرحله دوم نمی‌باشد، لذا می بایست "گواهی پذیرش غیر حضوری" از دانشجویان اخذ و سپس اصل مدارک به دانشکده ارائه شود، همچنین لیست اسامی ثبت نام شده‌ها در روز ثبت نام حضوری، از سامانه گلستان اخذ و بر اساس آن اقدام شود.
  • با عنایت به راه اندازی بایگانی الکترونیک، از تشکیل پرونده فیزیکی برای پذیرفته شدگان ورودی جدید جدا خودداری گردد، و چند برگ اصل مدارک مندرج در دستورالعمل در کاور بایگانی و به تفکیک رشته در یک زونکن نگهداری شود.
  • به غیر از اصل مدارک مندرج در دستورالعمل ثبت نام، هیچ برگ اضافه‌ایی پرینت و بایگانی نشود، سامانه گلستان قابلیت اسکن و بارگذاری سایر مدارک دانشجویان را دارد.کارشناسان محترم می توانند در صورت لزوم از قابلیت بارگذاری مدارک در سامانه (به آدرس:دانشجو-مشخصات دانشجو-مدارک-ارسال و تایید مدارک پرونده دانشجو-فرایند شماره4) استفاده نمایند.
  • همچنین ضروری است فرم تعهد ارایه اصل مدارک تحصیلی(پیوست) در روز ثبت نام حضوری توسط دانشجو تکمیل و امضا و پس از تایید و امضاء کارشناس آموزش ضمیمه اصل مدارک شده و در زونکن مدارک، بایگانی شود. کارشناسان دقت نمایند فقط مدارکی که دانشجو تحویل داده است در فرم تعهد، تایید شود تا از اعتراضات بعدی جلوگیری بعمل آید.   

    6. دستورالعمل ثبت نام و پیوست‌های آن به صورت موضوعی و تفکیک شده در سایت معاونت آموزشی دانشگاه قسمت "ثبت نام پذیرفته شدگان جدید" جهت اطلاع کارشناسان و دانشجویان بطور ثابت در دسترس می‌باشد.

     شایان ذکر است رعایت دقیق موارد فوق لازم الاجرا است.


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :