مراسم استقبال از نو ورودیهای سال ۱۴۰۱

مراسم استقبال

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۸ کد : ۱۹۵۱۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۸
مراسم استقبال

 

بسمه تعالی

مراسم استقبال از نو  ورودی های سال تحصیلی 1401 روز دوشنبه 1401/7/25 با حضور دانشجویان مقاطع مختلف  کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در محل سالن اجتماعات دانشکده  با شور و اشتیاق زاید الوصفی برگزار شد.

 

در ابتدا جناب آقای دکتر سیدنقوی رییس محترم دانشکده ، ضمن خیر مقدم  به دانشجویانی ورودی جدید  سال تحصیلی را تبریک گفته و از خاطرات دوران دانشجویی خود یادآور شدندو آررزوی موفقیت برای دانشجویان داشتند و در ادامه مراسم آقایان دکتر وجدانی رییس مرکز مشاوره دانشگاه و آقای دکتر مومنی ها مدیر امور فرهنگی به نمایندگی از معاونت دانشجویی و فرهنگی نسبت به معرفی معاونت ها و اعلام خدمات و امکانات مربوط به امور دانشجویی  پرداختند.

 

در ادامه برنامه برای آشنایی دانشجویان با اساتید و پیشکسوتان دانشکده، آقایان دکتر سید علی اکبر افجه ای و دکتر جعفر باباجانی از تجریبات و راه های کسب موفقیت و رهنمودهایی را ارائه نمودند و و در آخر برنامه  میزگردی با حضور مدیران گروه های آموزشی تشکیل و ضمن معرفی گروهای آموزشی ، نکات ضروری توسط هر یک از مدیران  بیان  گردید. در پایان جلسه پس از پرسش و پاسخ تعدادی از دانشجویان و اعضای پنل گروه های آموزشی به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :