بازدید هیات مدرسه بازرگانی نرماندی از دانشکده مدیریت و حسابداری

۰۱ آذر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۸۲۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۸۴۸
بازدید هیات مدرسه بازرگانی نرماندی از دانشکده مدیریت و حسابداری
بازدید هیات مدرسه بازرگانی نرماندی از دانشکده مدیریت و حسابداری

هیاتی از مسئولان مدرسه بازرگانی نرماندی فرانسه ۲۴ آبان ضمن بازدید از دانشکده مدیریت و حسابداری با مدیر گروه آموزشی مدیریت صنعتی و چند عضو هیات علمی این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، هیاتی از اعضای هیات علمی مدرسه بازرگانی نرماندی فرانسه با حضور در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی از امکانات آموزشی دانشکده مدیریت و حسابداری بازدید کرده و طی نشستی با دکتر محمدرضا تقوا، مدیر گروه آموزشی مدیریت صنعتی در زمینه همکاری‌های علمی و تخصصی گفت‌و‌گو نمودند.

این هیات متشکل از آقایان الیان پیلوین مدیر عملیات و توسعه؛ کریستوف روزنبرگر معاون فناوری و امید وطنی و دستیار مدیر توسعه نرم‌افزاری مدرسه بازرگانی نرماندی بودند که به معرفی ظرفیت های این مدرسه پرداختند. کریستف روزنبرگر در ابتدای این نشست در خصوص زمینه‌های فعالیت آموزشی، پژوهشی و کاربردی، تعداد اعضای هیات علمی، دانشجویان، رشته‌های تحصیلی، پروژه‌های تحقیقاتی و اجرا شده و در دست اجرا توسط این مرکز علمی توضیحاتی را ارئه داد. 

در ادامه آقای پیلوین به معرفی فعالیت‌های بین‌المللی مدرسه بازرگانی نرماندی در زمینه جذب دانشجویان خارجی، تبادل کادر علمی با دیگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهان و نیز ارائه مدارک دانشگاهی مشترک و ... پرداخت.

دکتر تقوا مدیر گروه مدیریت صنعتی دانشگاه نیز ضمن معرفی دانشگاه علامه طباطبائی و دانشکده مدیریت و حسابداری  در خصوص فعالیت‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مطالبی را بیان داشت. وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقده با دانشگاه‌های خارجی به بیان موردی نمونه‌هایی از برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی و تخصصی بین‌المللی پرداخت. او همچنین با اشاره به روند رو به افزایش اعزام اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی به دانشگاه‌های خارج از کشور به منظور گذراندن دوره‌های تحقیقاتی کوتاه مدت و بلندمدت و نیز تدریس در کارگاه‌های علمی، آمادگی دانشگاه را به منظور همکاری‌های مشترک با مدرسه بازرگانی نرماندی اعلام داشت.

در ادامه امید وطنی، استاد ایرانی دانشگاه فرانسوی سوالاتی را در خصوص امکان و نحوه همکاری‌های مطرح ساخت که نمایندگان دانشگاه علامه طباطبائی با توجه به ماهیت تخصصی دانشگاه زمینه هایی را جهت تبادل علمی در علوم انسانی و نیز مطالعات بین رشته‌ای مطرح ساختند. آموزش الکترونیکی و از راه دور پیشنهادی بود که دکتر وطنی به منظور همکاری با دانشگاه‌های ایرانی مطرح نمود.

در پایان مقرر شد پس از انجام بررسی‌های تخصصی در دو دانشگاه، زمینه‌های همکاری‌های علمی در آینده اعلام و با تفاهم نامه های مشترک به اجراء گذاشته شود.


نظر شما :