آیین استقبال از دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مقطع کارشناسی برگزار شد.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۱ کد : ۱۷۷۸۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۳۶۲
آیین استقبال از دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مقطع کارشناسی برگزار شد.

آیین استقبال از دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ساعت 11 الی 13 در محل آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری با حضور رئیس و معاونین و نیز مدیران محترم گروه های آموزشی دانشکده و معاون محترم امور دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.
در این نشست که با استقبال چشم گیر دانشجویان همراه بود،رییس محترم دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان ابراز امیدواری کردند که با فراهم شدن بستر آموزش حضوری بعد از قریب به دو سال تعطیلی دانشگاه،شاهد رویدادهای فرخنده ای در حوزه آموزش و پژوهش باشیم.
در ادامه آقای دکتر قربانی زاده معاون محترم آموزشی دانشکده  نیز ضمن خوشامدگویی به دانشجویان نکاتی درباره برخی موضوعات نوظهور در رشته مدیریت مطرح نمودند.

در ادامه خانم نادرخمسه (مسئول انجمن دانشجویی مدیریت دولتی دانشکده) به معرفی ظرفیتهای انجمنهای علمی پرداخته و از دانشجویان برای حضور و مشارکت فعال در تشکلهای دانشجویی به ویژه انجمنهای علمی دعوت به عمل آوردند.

بخش دیگر مراسم به معرفی ظرفیتهای هر کدام از گروههای آموزشی اختصاص یافت. در این بخش مدیران گروه های آموزشی سرکار خانم دکتر دهدشتی، و آقایان دکتر خاتمی فیروزآبادی، دکتر سیدنقوی، دکتر بولو و دکتر پیمانی ضمن معرفی گروه آموزشی خود، پیشنهاداتی نظیر رعایت برنامه ترمیک آموزشی توسط دانشجویان، شرکت دانشجویان در کلاسهای مهارت افزایی، اهتمام به مطالعه و تحقیق و مشارکت فعال در کلاسهای درس ارائه دادند. در پایان این بخش نیز دکتر میرواحدی نکاتی درباره مرکز یادگیری الکترونیک دانشگاه و برنامه های آتی این مرکز مطرح نمودند.
در ادامه جلسه ،جناب آقای دکتر واحدی معاون محترم امور دانشجویی دانشگاه در خصوص خوابگاه ها و امکانات رفاهی دانشجویان صحبت نمودند.

 


در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود به دانشجویان اهدا شد.


( ۲ )

نظر شما :