برگزاری نشست صمیمانه هیئت رئیسه با کارکنان دانشکده

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۲ کد : ۱۷۴۷۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۵۷
نشست صمیمانه هیئت رییسه دانشکده با کارکنان روز سه شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ در سالن اجتماعات استاد فقید دکتر میرمحمدی برگزار گردید.
برگزاری نشست صمیمانه هیئت رئیسه با کارکنان دانشکده

در این نشست که در فضایی صمیمی و با هدف گردهمایی همه کارکنان محترم در آستانه سال نو تشکیل شد رئیس محترم دانشکده ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی جلسه را آغاز نمودند. دکتر حسین پور به بحث مراقبت های روحی و فیزیکی از خود با توجه به شرایط حاکم  فعلی و نیز به اصلاح رفتار و یادگیری و تحول و تغییر در آستانه تحول در بهار طبیعت تاکید نموده و ضمن تشکر و قدردانی زحمات تک تک کارکنان خدوم دانشکده درطول سال ۱۴۰۰ ، ابراز امیدواری کردند که در سال پیش رو با تلاش های بیشتر ،گام های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف دانشکده و در راستای اصلاح امور،مدیریت حجم کار ها و به حداقل رساندن نارضایتی ها  انجام پذیرد. جناب آقای دکتر حسین پور همچنین به اقدامات انجام شده جهت تامین مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره نموده  و حضار را در جریان بخشی از تصمیمات اتخاذ  شده در این زمینه قرار دادند. 
در ادامه این نشست جناب آقای دکتر قربانی زاده  معاون محترم آموزشی نیز پیرو سخنان رئیس محترم دانشکده بر لزوم تامین بهداشت روانی پرسنل تاکید نموده  و افراد را به انجام فعالیت هایی که منجر به آرامش روحی و روانی و کاهش تنش ها می شود و بطور کلی توسل به ادبیات هنر تشویق نمودند و با تبریک اعیاد سالی مملو از آرامش و تندرستی برای همکاران آرزو کردند. جلسه  با تشکر و قدردانی  جناب آقای دکتر اصلی پور معاون محترم پژوهشی و تبریک ‌پیشاپیش اعیاد و اهدای هدایا به کارکنان به مناسبت سال نو به اتمام رسید.


( ۴ )

نظر شما :