فراخوان برای ثبت نام در دوره آمادگی شرکت در مسابقات بین المللی قطر

۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۶۰۵۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۴۸
فراخوان برای ثبت نام در دوره آمادگی شرکت در مسابقات بین المللی قطر

دوره آمادگی برای شرکت در ششمین دوره مسابقات بین المللی مناظره دانشگاهی قطر

هم اکنون شما می توانید برای شرکت در دوره آمادگی برای ششمین مسابقات بین المللی دانشگاهی مناظره به زبان عربی ثبت نام کنید.

مسابقات بین المللی مناظره دانشگاهی قطر یک رویداد جهانی است که دانشجویان دانشگاه های کشورهای مختلف جهان را برای گفتگو، تبادل نظر و بحث در مورد مسائل معاصر جهان گرد هم می آورد. این مسابقات فرصتی را برای علاقه مندان از سراسر جهان، برای تبادل تجربیات و ایجاد پل های ارتباطی بر اساس گفتگو و منطق فراهم می کند.

در دوره آمادگی برای شرکت در این مسابقات استادان برجسته زبان عربی دانشگاه علامه طباطبائی علاقه مندان را برای حضور در این رقابت ها آموزش داده و در طول این دوره توانمندی های آنان در گفتگو به زبان عربی و نیز استدلال منطقی افزایش می یابد.

لذا از کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در کلیه رشته های تحصیلی دانشگاه علامه طباطبائی که سنشان کمتر از 26 سال بوه، به زبان عربی فصیح مسلط بوده و دارای قدرت تحلیل بالا نیز می باشند دعوت می گردد تا با شرکت در این دوره علاوه بر تقویت مهارت های زبانی، شانس خود را برای حضور در ششمین مسابقات بین المللی دانشگاهی مناظره که در دانشگاه قطر برگزار می گردد بیازمایند.

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می توانند با سرکار خانم دکتر ابوعلی با شماره 09125048550 تماس بگیرند.

شایان گفتن است که نفرات برتر این دوره برابر شیوه نامه شرکت دانشجویان در مسابقات علمی بین المللی می توانند از پشتیبانی مالی دانشگاه جهت حضور در این مسابقات برخوردار گردند.


لینک دانلود فایل

نظر شما :